تهاجم فرهنگی، زمینه ایجاد تهاجم اجتماعی است
کد خبر: 3850564
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

تهاجم فرهنگی، زمینه ایجاد تهاجم اجتماعی است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: تهاجم فرهنگی بسیار هزینه‌بر بوده و زمینه ایجاد تهاجم اجتماعی را در جامعه فراهم می‌کند.

تهاجم فرهنگی، زمینه ایجاد تهاجم اجتماعی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی، در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان آذربایجان‌غربی که امروز، ۲۴ مهر، در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه تهاجم فرهنگی آغازشده، اظهار کرد: تهاجم فرهنگی بسیار هزینه‌بر بوده و زمینه ایجاد تهاجم اجتماعی را در جامعه فراهم می‌کند.

وی افزود: در مقابل تهاجم فرهنگی باید دفاع کرد و نهاد دین و خانواده را در این راستا تقویت نمود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه خانواده‌های ما در معرض آسیب هستند، بیان کرد: برای انجام کارهای فرهنگی باید متولیان فرهنگی با روش روز در این راستا تبلیغ کنند که یکی از این موارد فعالیت در فضای‌ مجازی است.
 این مقام مسئول تاکید کرد: اگر امروزه برخی از  روحانیان از عدم حضور جوانان و مردم در مساجد ناراضی هستند باید برای جذب جوانان و ارتباط با آنها وارد فضای مجازی شده و حتی منبر خود را در همین فضا برپا ‌کنند.

حجت‌الاسلام خدایاری در پایان سخنان خود گفت: برای موفقیت در برابر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که امروزه جامعه را فراگرفته  همیشه دفاع جوابگو نبوده، بلکه گاهی تهاجمی عمل‌کردن در این راستا نیز موثر بوده و نقاط ضعف‌ها را شناسایی و این مشکلات را رفع کرد.

انتهای پیام
captcha