ایجاد 71 مرکز پایش تندرستی و سلامت در دانشگاه‌های کشور
کد خبر: 3850634
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

ایجاد 71 مرکز پایش تندرستی و سلامت در دانشگاه‌های کشور

گروه اجتماعی- رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری از تأسیس ۷۱ مرکز پایش تندرستی و سلامت در دانشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: این مراکز به دانشجویان مشاوره سلامت جسمی روحی ارائه می‌دهد و این مهم گامی ارزشمند در راستای توجه به‌سلامت روان دانشجویان خواهد بود.

ایجاد 71 مرکز پایش تندرستی و سلامت در دانشگاه‌های کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری عصر روز گذشته 25 مهر در حاشیه افتتاح دو طرح ورزشی به میزبانی دانشگاه دامغان با بیان اینکه برای رفاه حال دانشجویان امسال ۶۰ خوابگاه به تعداد خوابگاه‌های دانشگاه‌های کشور اضافه‌شده اظهار کرد: این خوابگاه‌ها گنجایش ۱۲ هزار دانشجو دارند که تلاش شد در آن‌ها امکانات مناسب تعبیه شود.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با تغذیه دانشجویان و ارتقا آشپزخانه دانشگاه‌ها امسال ۵۴ آشپزخانه در دانشگاه‌های کشور استاندارد و صنعتی شده است، افزود: تا پایان سال ۹۹ همه آشپزخانه‌های دانشگاه صنعتی به رتبه یک تبدیل می‌شوند.

صدیقی با تاکید بر اینکه در راستای طرح‌های مرتبط با سلامت و تربیت‌بدنی ۳۵ زمین چمن مصنوعی در دانشگاه‌ها ساخته‌شده یادآور شد: عملیات ساخت ۲۰ زمین چمن مصنوعی دیگر برای دانشگاه‌ها نیز آغاز شده است.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری از تأسیس ۷۱ مرکز پایش تندرستی و سلامت در دانشگاه‌های کشور خبر داد در متذکر شد: این مراکز به دانشجویان مشاوره سلامت جسمی روحی ارائه می‌دهد و این مهم گامی ارزشمند در راستای توجه به‌سلامت روان دانشجویان خواهد بود.

وی گفت: قطعاً ارتقا سطح امکانات رفاهی دانشجویان در دستور کار قرار دارد لذا می‌کوشیم تا با تجهیز خوابگاه‌ها و دانشگاه‌ها به زمین‌های ورزش، استخر و بهبود کیفی سازی غذاها گامی مهمی برای افزایش بهبود وضعیت دانشگاه‌ها برداریم.

انتهای پیام
captcha