ایستادگی در برابر ظلم پیام اصلی راهپیمایی اربعین حسینی است
کد خبر: 3850882
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

ایستادگی در برابر ظلم پیام اصلی راهپیمایی اربعین حسینی است

گروه معارف - امام جمعه موقت با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در قلب مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان اسلام است، گفت: ایستادگی در برابر ظلم پیام اصلی راهپیمایی اربعین حسینی است.

ماموستا سیداحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اجتماع میلیونی و باشکوه اربعین بار دیگر نشان می‌دهد که امام حسین(ع) در قلب مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان اسلام است.
وی با بیان اینکه دشمنان اسلام باید بدانند راه امام حسین همچنان ادامه دارد، افزود: شکوه و عظمت حضور زائران کربلای معلی قابل وصف و بیان نیست.
امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: امیدواریم این وحدت و همبستگی مسلمانان شیعه و سنی روز به روز تقویت شود تا دشمنان نظام و اسلام نتوانند به اهداف و برنامه‌های خود برسند و همیشه خار و ذلیل بمانند
وی به شکوه، اقتدار مردم حق‌طلب و آزادی‌خواه در راهپیمایی بزرگ مسلمانان در اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، اجتماع اربعین نشان می‌دهد که نهضت امام حسین(ع) مثمرثمر و تداوم دارد.
وی افزود: اجتماع بزرگ اربعین حسینی نشان می‌دهد که مردم طرفدار و پشتیبان همیشگی مظلومان هستند و در برابر ظلم و ظالمان ایستاده‌اند.
امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه عظمت راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی دسیسه و طراحی آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و سعودیان را در عراق با شکست مواجه کرد، عنوان کرد: توطئه اخیر دشمن به‌دلیل مخالفت آنها از همبستگی مسلمانان و ترس و وحشت از اراده و قدرت مردم در این راهپیمایی بود.
وی گفت: دشمنان نمی‌خواهند مسلمانان اتحاد و وحدت داشته باشند و برای ایجاد تفرقه و جدایی میان آنها نقشه و برنامه‌های زیادی طراحی کرده بودند که خوشبختانه منجر به شکست شد.

انتهای پیام
captcha