207 هزار نفر از نمایشگاه کتاب چهارمحال‌وبختیاری بازدید کردند
کد خبر: 3851114
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کارگران:

207 هزار نفر از نمایشگاه کتاب چهارمحال‌وبختیاری بازدید کردند

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: طی 5 روز فعالیت نمایشگاه کتاب چهارمحال‌وبختیاری، 207 هزار نفر از مردم استان از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید کردند.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به پایان کار چهاردهیمن نمایشگاه کتاب استان، اظهار کرد: طی 5 روز فعالیت این نمایشگاه، 207 هزار بازدیدکننده از بخش‌های مختلف بازدید و مبلغ دو میلیارد و 480 میلیون تومان کتاب خریداری کردند.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر میزان خرید مردم از نمایشگاه در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال استان توانست رکورد خرید کتاب را در نمایشگاه‌های استانی کتاب در سراسر کشور بشکند و مردم حدود 800 میلیون تومان بیشتر از مبلغ سال گذشته کتاب خریدند.

کارگران در خصوص آمارسال گذشته بیان کرد: سال گذشته مبلغ یک میلیارد و 710 میلیون تومان خرید از این نمایشگاه انجام شد، ضمن اینکه تعداد جمعیت بازدیدکننده در سال گذشته 190 هزار نفر بود.

وی با اشاره به تخصیص یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال یارانه برای چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان، تأکید کرد: به دلیل استقبال فراوان مردم از نمایشگاه کتاب، سهیمه بن تخفیف کتاب تخصیص داده شده به این نمایشگاه یک روز پیش از اتمام زمان فعالیت نمایشگاه به اتمام رسید و میزان یک میلیارد ریال مازاد بر بن سهمیه، از طرف معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این نمایشگاه تخصیص یافت.

یادآوری می‌شود، چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال‌وبختیاری با حضور ۴۲۰ ناشر کشوری و بیش از ۷۰ هزار عنوان کتاب از 20 تا ۲۵ مهرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا بود.

انتهای پیام
captcha