اعزام بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ زائر از زنجان به پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 3851169
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

اعزام بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ زائر از زنجان به پیاده‌روی اربعین

گروه اجتماعی ــ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ مسافر زنجانی با انجام ۴۸۶ سفر به مرز‌های مرهان و خسروی اعزام شدند.

جابه‌جایی بیش از 11 هزار و 600 مسافر از زنجان به پیاده‌روی اربعینعبدالحسین علی‌اکبری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‎وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ناوگان اتوبوس‌های حمل و نقل برون‌شهری در قالب ستاد اربعین با 100 درصد ظرفیت در خدمت زائران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه از 10 مهرماه تا 26 مهرماه 11 هزار و 339 مسافر با انجام 468 سفر به مرز مهران جابه‌جا شدند، بیان کرد: سفر زائران به این مرز دومرحله‌ای انجام می‌شود و زائران ابتدا به کرمانشاه، سپس به مرز و بالعکس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تعداد مسافران اعزام شده به مرز خسروی در این مدت را 360 نفر در قالب 18 سفر برشمرد و گفت: در مجموع 11 هزار و 699 مسافر با 486 سفر از زنجان به مرزها اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین از دهم تا 26 مهرماه 5 هزار و 531 نفر در قالب 169 سفر از مرز مهران به زنجان بازگشتند و تا 29 مهرماه تمام اتوبوس‌های برون‌شهری در خدمت ستاد اربعین خواهد بود و در این مدت مسافران باید سفر خود به دیگر نقاط کشور را مدیریت کنند.

علی‌اکبری بیان کرد: به منظور تسهیل و خدمت‌رسانی بهتر در جابه‌جایی زائران در هنگام بازگشت، نمایندگان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در پایانه شهید کاویانی کرمانشاه حضور دارند.

وی ادامه داد: در این مدت ناوگان سواری عمومی برای جابه‌جایی مسافران به سایر نقاط کشور تعبیه شده و با راه‌آهن نیز توافقاتی برای جبران کمبود اتوبوس‌ها انجام شده است.

 

انتهای پیام
captcha