اجرای ۸۲ طرح اشتغال برای مددجویان تنکابنی
کد خبر: 3851569
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴
رئیس کمیته امداد تنکابن:

اجرای ۸۲ طرح اشتغال برای مددجویان تنکابنی

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد تنکابن، گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۸۲ طرح اشتغال برای مددجویان در این شهرستان اجرا شد.

اجرای ۸۲ طرح اشتغال برای مددجویان تنکابنیعلی اکبر سیدی، رئیس کمیته امداد تنکابن در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران اظهار کرد: طرح اشتغال برای مددجویان این شهرستان به ارزش ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان ایجاد شده است.
وی افزود: طرح‌های اشتغال طی این مدت در بخش‌های صنفی، صنعتی، کشاورزی، دامداری، صنایع دستی و ... به منظور خودکفایی و توانمندسازی مددجویان اجرا شد.
رئیس کمیته امداد تنکابن با بیان اینکه، در شش ماهه نخست سال جاری ۹۰ مددجو ازآموزش‌های اشتغالزایی این نهاد بهره‌مند شدند، تصریح کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات، آموزش‌های لازم مقدماتی در بخش فنی و حرفه‌ای برای ارتقای مهارت و توانمندی مددجویان، به آن‌ها ارائه می‌شود.
وی افزود: این نهاد برای برطرف کردن مشکلات مددجویان به آنان تسهیلات کارگشایی پرداخت شد که این تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت و بانک مهر به مددجویان و نیازمندان پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد تنکابن تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۹۸۵ نفر از نیازمندان این شهرستان از کمک‌های بلاعوض موردی در بخش‌های معیشتی، فرهنگی، ازدواج، درمان و تحصیل بهره‌مند شدند.
وی افزود: طی شش ماهه نخست امسال ۹۸۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک موردی به ارزش ۲۱۹ میلیون تومان بر اساس نیاز‌ها و درخواست‌های مددجویان در بخش‌های معیشتی، فرهنگی، ازدواج، تحصیل و درمان پرداخت شد.
سیدی افزود: در شهرستان تنکابن ۴ هزار و ۴۰ خانوار، معیشت‌بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha