۴۳۰۰ لرستانی در صف وام ازدواج هستند
کد خبر: 3851876
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

۴۳۰۰ لرستانی در صف وام ازدواج هستند

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان با تأکید بر لزوم اهتمام تمام بانک‌ها برای کاهش صف انتظار وام ازدواج، گفت: ۴۳۰۰ هم‌استانی در صف وام ازدواج هستند.

۴۳۰۰ لرستانی در صف وام ازدواج هستندبه گزارش ایکنا از لرستان، بیژن مقدم‌بیرانوند، رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان، سه‌شنبه، 30 مهر در جمع خبرنگاران به پرداخت تسهیلات بخش صنعت استان اشاره و اظهار کرد: بیش‌از ۵۰ میلیارد ریال به نساجی بروجرد، ۸۰ میلیارد ریال به پتروشیمی خرم‌آباد و ۵۰ میلیارد ریال به شرکت اکسیر پرداخت شده است.

وی به اعتبارات سیل اخیر لرستان اشاره کرد و گفت: در بخش مسکونی شهری و روستایی، بازسازی و مرمت و تأمین لوازم معیشتی ۶۷۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مقدم بیرانوند با اشاره به این‌که در بخش کشاورزی رقم اعتبارات ابلاغی یازده میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است، اضافه کرد: در پرداخت اعتبارات سیل بانک ملی با ۱۹ درصد، ملت ۱۳ درصد، تجارت ۱۴ درصد صادرات ۱۳ درصد و بانک توسعه تعاون ۶ درصد را به خود اختصاص دادند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان با اشاره به این‌که اعتبارات بخش ازدواج از تسهیلاتی است که کاملاً در جای خود هزینه می‌شود، ادامه داد: اعتبار تسهیلات ازدواج استان در بانک‌های دولتی و خصوصی ۸۷۰ میلیارد تومان است که ۸۵۰ میلیارد آن سهم بانک‌های دولتی و مابقی سهم بانک‌های خصوصی است.

وی اعتبار مصرفی در بخش ازدواج را ۴۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و با تأکید بر لزوم اهتمام تمام بانک‌ها برای کاهش صف انتظار وام ازدواج، افزود: ۴۳۰۰ نفر در صف وام ازدواج هستند البته بانک ملی به‌صورت بی‌وقفه تسهیلات ازدواج را برای زوجین لرستانی پرداخت می‌کند.

وی سهم بانک ملی در اعتبارات ازدواج را ۱۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۲۸ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج معادل ۸۸ درصد اعتبار توسط بانک ملی پرداخت شده است‌.

انتهای پیام
captcha