رسانه‌ها به انعکاس واقعیت‌ها بپردازند/ از حاشیه خبری تولید نمی‌شود
کد خبر: 3852019
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

رسانه‌ها به انعکاس واقعیت‌ها بپردازند/ از حاشیه خبری تولید نمی‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون استاندار لرستان با تأکید بر لزوم پرهیز اصحاب رسانه از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای، گفت: رسانه‌ها باید اصل موضوع و واقعیت‌ها را برای مردم انعکاس دهند.

رسانه‌ها به انعکاس واقعیات بپردازند/پرهیز از مسائل حاشیه‌ایبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری استان، چهارشنبه، یکم آبان، در نشست خبری تشریح برنامه‌های همایش سازمان‌های مردم‌نهاد در غرب کشور که در استانداری برگزار شد، بر لزوم انعکاس اخبار این همایش توسط اصحاب رسانه تأکید کرد و گفت: این همایش با محتوای پرداختن به مسائل و چالش‌های سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های اجتماعی حوزه زنان و خانواده به میزبانی خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی با ذکر این مطلب که برخی نارسایی‌ها وجود دارد و اصحاب رسانه می‌توانند در اصلاح مسیر ما را یاری کنند، بیان کرد: افرادی هستند که دنبال مسائل حاشیه‌ای هستند اما تعداد آنان به عدد انگشتان یک دست نمی‌رسد.

پرهیز از انعکاس حاشیه‌‌ها

ثمینی با اشاره به این‌که از حاشیه هیچ خبری تولید نمی‌شود و شأن خبرنگاری باید حفظ شود، ادامه داد: توسعه استان در حد ظرفیت‌های استان نبوده و راه توسعه استان از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌گذرد.

معاون استانداری لرستان با اشاره به این‌که بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری به‌دنبال تضمین امنیت سرمایه‌گذاری است، اضافه کرد: سرمایه‌گذاران به‌دنبال راهکارهای کمتر کردن هزینه تولید و فروش تولیدات هستند که این موارد مستلزم زیرساخت‌های راه و ریل است؛ چراکه ارزان‌ترین اسباب حمل و نقل ریل و قطار است.

ضرورت ایجاد نمایشگاه ارائه محصولات بانوان

وی با ذکر این مطلب که در توانمندسازی بانوان باید این نکته را مدنظر قرار داد که بنیان اصلی خانواده را مادران تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: هر قدر در تقویت بخش بانوان تلاش کنیم به سلامت جامعه کمک کرده‌ایم و توانمندسازی و آموزش‌های مکرر برای بانوان امری درست و مؤثر خواهد بود.

ثمینی بر ارائه راهکارها برای ایجاد اشتغال دائمی برای زنان و اشتغال خانگی تأکید کرد و با یادآوری این مطلب که اگر اقتصاد خانواده تأمین شود ما در دیگر موارد و مشکلات در بخش بانوان مشکلی نخواهیم داشت، گفت: نمایشگاه دائمی برای تولیدات و محصولات بانوان نیاز است و در مقابل بانوان در کیفیت تولیدات دقت کنند به کیفیت کالا توجه کنند.

انتهای پیام
captcha