محتوابخشی به مراثی زمینه‌ساز اشاعه ارزش‌های دینی می‌شود
کد خبر: 3852155
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

محتوابخشی به مراثی زمینه‌ساز اشاعه ارزش‌های دینی می‌شود

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: محتوابخشی به مراثی و مداحی اهل بیت(ع) ارزش‌های دینی را در جامعه اشاره و ترویج داده و نسل جوان و نوجوان را از افتادن در دام سلطه‌گران دور می‌کند.

محتوابخشی به مراثی زمینه‌ساز اشاعه ارزش‌های دینی می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ظهر امروز، در دیدار با مداح اهل بیت(ع) و جانباز بسیجی سیدمحمد عاملی اظهار داشت: ذاکران و مدیحه‌سرایان حسینی سرمایه و ذخیره‌ای برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب هستند و از این سرمایه باید در راستای اهداف حسینی، فاطمی و تبیین معارف انقلاب استفاده کرد.

وی بیان کرد: تلاش و مجاهدت برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) توسط مداحان حسینی شایسته تقدیر و قدردانی است و این قشر فرهیخته در دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) همیشه خدمتگزاری کرده‌اند و خالصانه برای تحقق اهداف ارزشمند اسلام گام برداشته‌اند و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: وظیفه و رسالت کنونی است که از این سرمایه‌های ارزشمند برای رسیدن به اهداف و تبیین معارف انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت کنیم تا بتوانیم به تمامی این اهداف ارزشمند و والا جامه عمل بپوشانیم.

بابازاده اظهار کرد: ما از مداحان اهل بیت(ع) انتظار داریم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان آگاه‌سازی کنند و با تبیین معارف دینی و اهمیت اسلام در تاریخ و بیان زندگینامه ائمه اطهار(ع) و امامان معصوم(ع) کوشا باشند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام با جنگ نرم، ایجاد شبهات، ترویج فساد و بی‌بند و باری به مقابله با نظام اسلامی آمده‌اند و وظیفه ما ایجاب می‌کند که با محتوابخشی به مراثی و مداحی اهل بیت(ع) ارزش‌های دینی را در جامعه ترویج و نسل جوان و نوجوان را از افتادن در دام سلطه‌گران برحذر داریم.

 سیدمحمد عاملی مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به دلیل بیماری مدتی در بیمارستان بستری بود.

انتهای پیام
captcha