سلاح مبارزه با استکبار را هیچ‌گاه بر زمین نمی‌گذاریم
کد خبر: 3853800
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲

سلاح مبارزه با استکبار را هیچ‌گاه بر زمین نمی‌گذاریم

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز کار حسینی ایستادگی و مقاومت در برابر دنیای پوشالی استکبار است، گفت: سلاح مبارزه با استکبار را هیچ‌گاه بر زمین نمی‌گذاریم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت یوم‌الله 13آبان اظهار کرد: 13آبان سالروز تبعید امام راحل به ترکیه در سال 43 و کشتار دانش‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی و مبارزه با استکبار در سال 58 بود بنابراین باید در راهپیمایی 13آبان حضوری جدی داشته باشیم.
وی با یادآوری 8 ربیع و سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت مهدی(عج) افزود: باید مناسبت‌ها را گرامی بداریم و این مناسبت‌ها را فراموش نکنیم.
آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به توصیه امام راحل مبنی بر ایستادگی در برابر استکبار اظهار کرد: هیچ‌گاه سلاح مبارزه با استکبار را بر زمین نمی‌گذاریم.
امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری امروز ایستادگی در برابر دنیای پوشالی استکبار کار حسینی است و تاکنون با ایستادگی در برابر استکبار ضرر نکرده‌ایم.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: معظم‌له در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی حفظ امنیت را مسئولیت مقدس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برشمردند و فرمودند نیروهای مسلح باید امنیت نظام را حفظ کنند چراکه امنیت مقدس‌ترین کار و در اولویت است.
وی برنامه‌ریزی دشمن را برای سلب امنیت کشورهای اسلامی دانست و گفت: دشمن می‌خواهد امنیت کشورهای عراق و لبنان را بگیرد و دیگر کشورهای منطقه را خدشه‌دار کند بنابراین باید همه هوشیار باشیم چراکه هیچ چیز مانند امنیت نیست.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: رهبر انقلاب خطاب به مسئولان عراق و لبنان فرمودند، دلسوزان و سیاستمداران و فرهیختگان باید ناامنی عراق و لبنان را علاج کنند و مردم این کشورها بدانند که مطالبات به حق آن‌ها پیگیری شود.
آیت‌الله علما با بیان اینکه باید چارچوب ساختارهای قانونی پیگیری شود افزود: نباید ساختارها برهم زده شود و این کشورها باید حق مردم و جوانان را تأمین کنند.
وی در پایان بر لزوم حفظ بصیرت و آگاهی و هوشیاری خود در برابر دشمنانی چون آمریکا، اسرائیل و عربستان تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha