آغاز مرحله نهایی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی + اسامی داوران
کد خبر: 3854337
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

آغاز مرحله نهایی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی + اسامی داوران

گروه مسابقات ــ مرحله نهایی بخش شفاهی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز، 12 آبان‌ماه آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ مرحله نهایی بخش شفاهی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز، 12 آبان‌ماه آغاز شد.

این مسابقات روز‌های ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس و نیز مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه در تهران برگزار می‌شود.

میزبانی این مرحله از مسابقات با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس است، ولی بنا به دلایلی مسابقات اساتید صرفاً در این دانشگاه برگزار می‌شود و مسابقات بخش کارکنان و دانشجویان در مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران برپا خواهد شد.

عبدالمجید طالب‌تاش، رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در این رابطه اظهار کرد: مسابقات کارکنان و دانشجویان در محل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار که رشته حفظ آن در سالن آمفی‌تئاتر هتل فرهیختگان، رشته قرائت نیز در مسجد امام علی(ع) و بخش بانوان نیز در محل سالن ابن سینای سازمان مرکزی برپا می‌شود.

طالب‌تاش ادامه داد: علی‌اکبر ملکشاهی، حسین ربیعیان، علی‌اکبر حشمتی، داوران بخش حفظ، محمدحسین سعیدیان، محمد عباسی، رحیم خاکی و محمدرضا ابوالقاسمی داوران بخش قرائت و خانم‌ها ادیب‌زاده، غلامی، حسینی، فاطمه شیرازی، نیاورانی، کوچکی، عطابخش و آقایی داوری بخش بانوان مسابقات را برعهده دارند.

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: همچنین، محمدمهدی بحرالعلوم، علی‌اصغر شعاعی، محمدرضا پورزگری و بهروز یاریگل نیز داوران بخش اساتید این مرحله از مسابقات هستند.

وی در پایان تصریح کرد: این مرحله از مسابقات با حضور تعداد بیش از ۵۰۰ نفر اعم از آقایان و بانوان برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه آن نیز صبح روز سه‌شنبه، ۱۴ آبان‌ماه، از ساعت ۸:۳۰ در محل سالن حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha