برگزاری نخستین دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن به تعویق افتاد
کد خبر: 3854704
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

برگزاری نخستین دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن به تعویق افتاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ نخستین دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان، در تاریخ 19 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن وعترت استان اصفهان، برای نخستین بار، دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن را ویژه بانوان در سطح استان اصفهان برگزار می‌کند.
دوره تربیت معلم ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به صورت حضوری در 110 ساعت و غیر‌حضوری در 46 ساعت آموزشی با حضور اساتید ممتاز طی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در مکان اتحادیه برگزار می‌شود.
براین اساس، دروس کلاس‌های حضوری این دوره شامل روش تدریس ترجمه ومفاهیم قرآن، فنون معلمی، روانشناسی تربیتی، آموزش عربی، صرف ونحو، احکام عمومی و احکام قرآنی است. تاریخ برگزاری این دوره در تاریخ 19 آبان‌ماه است که پیش از این تاریخ دوازدهم آبان‌ماه اعلام شده بود.
بنابراین گزارش؛ شرایط ثبت‌نام شرکت‌کنندگان شامل داشتن گواهی پایان دوره قرائت، فصیح‌خوانی، آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن، قبولی در آزمون ورودی، فعال قرآنی، داشتن حداقل مدرک دیپلم و حداکثر سن 45 سال و... است که علاقه‌مندان می‌توانند حضوری مراجعه به مکان اتحادیه و یا با شماره 09301133821 تلگرام و واتساپ برای ثبت‌نام اقدام کنند.
گفتنی است؛ این دوره آموزشی با همکاری مؤسسه نورالانوار ملکوت اصفهان برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگان پس از پایان دوره، مدرک رسمی از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، اداره تبلیغات اسلامی اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha