ویزیت رایگان ۵۳ بیمار در نقاط محروم سیستان
کد خبر: 3855026
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

ویزیت رایگان ۵۳ بیمار در نقاط محروم سیستان

گروه اجتماعی ــ جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: گروه بسیج پزشکی استان طی دو روز گذشته با حضور در مناطق محروم شمال استان، ۵۳ بیمار را ویزیت رایگان کردند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌ نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه استان گفت: گروه بسیج پزشکی استان طی دو روز گذشته با حضور در مناطق محروم شمال استان، 53 بیمار را ویزیت رایگان کردند.

وی با بیان اینکه این پزشکان در شهرستان‌های زهک و نیمروز در سیستان مستقر شدند، افزود: دو اکیپ پزشکی طرح شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی متشکل از پزشکان عمومی و متخصص زنان و زایمان به منطقه اعزام شده بودند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه استان بیان کرد: طی این دو روز در شهرستان نیمروز، 38 بیمار ویزیت شده و مراقبت از پنج زن باردار نیز انجام شد؛ همچنین به مراجعین در زمینه بیماری سل و هاری آموز‌ش‌های لازم ارائه شد.

وی اظهار کرد: در شهرستان زهک نیز پزشکان اعزامی از سوی کانون بسیج جامعه پزشکی علاوه بر ویزیت 20 نفر از بانوان و مراقبت از زنان باردار، اقدام به سنجش فشار خون و قند خون کردند.

کمیلی گفت: در این برنامه بیمارانی که نیازمند پیگیری‌های پزشکی بیشتر بودند به مراکز درمانی معرفی شدند تا در کوتاه‌ترین زمان به آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام
captcha