ارائه آموزش تفسیر سوره ناس در فضای مجازی
کد خبر: 3855089
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

ارائه آموزش تفسیر سوره ناس در فضای مجازی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه جامعة الهدایةللقرآن اصفهان، دوره آموزش تفسیر قرآن را در فضای مجازی برپا کرده است.

به گزارش ایکنا؛ جامعة‌الهدایة للقرآن اصفهان در کنار آموزش‌های حضوری تفسیر قرآن کریم، اقدام به برپایی دوره‌های آموزشی تفسیر مجازی کرده است.

این دوره آموزشی فرصت مناسبی برای افرادی است که زمان کافی یا شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری تفسیر را ندارند. در این راستا، دوره تفسیرسوره ناس با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی به مدت 15 دقیقه در کانال تلگرام راه‌اندازی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت‌نام با شماره 09162899560، تفسیر مربوطه را دریافت و اقدام به نکته‌برداری از مطالب ارائه‌شده کنند و در یک فرصت یک هفتگی، چکیده تفسیر را برای مؤسسه ارسال کنند.

این دوره برای آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است. هزینه حضور در این کلاس‌های مجازی ماهانه 10 هزار تومان است که علاقه‌مندان پس از پایان دوره و ازمون، پرداخت می‌کنند. تا نون تفسیر سوره‌های غافر و حمد به صورت مجازی روی کانال تلگرام مؤسسه بارگذاری شده است.

همچنین این مؤسسه دوره‌های تفسیر حوضری الرحمن را با تدریس مریم یزدانی مدرس قرآن طی روزهای پنجشنبه با حضور 5 نفر از شرکت‌کنندگان در مکان مؤسسه به نشانی اصفهان نجف آباد، خیابان 15 خرداد جنوبی، خیابان گلبهارو شهدا، کوچه شهید محمد باقرحبیب الهی مراجعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha