فعالیت 55 مرکز نیکوکاری در خراسان‌جنوبی/ مراکز نیکوکاری مسجدمحور می‌شوند
کد خبر: 3855356
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

فعالیت 55 مرکز نیکوکاری در خراسان‌جنوبی/ مراکز نیکوکاری مسجدمحور می‌شوند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: شبکه بزرگی در کشور شکل گرفته و در حال حاضر در خراسان جنوبی 55 مرکز نیکوکاری فعال با هدف شناسایی محرومان محله‌ها و رویکرد مسجدمحوری وجود دارد.

فعالیت 55 مرکز نیکوکاری در خراسان‌جنوبی/ مراکز نیکوکاری مسجدمحور می‌شوندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی امروز 16 آبان، در جشن به وسعت مهربانی که با همت مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات زیادی در حوزه محرومیت‌زدایی صورت گرفته اما کافی نبوده است و باید توجه بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه خدمات ارزنده مراکز نیکوکاری به عنوان شبکه‌ای بزرگ در استان قابل تقدیر است، افزود: مسجد از صدر اسلام تاکنون از اهمیت بسیاری برخوردار بوده است و به عنوان پایگاه اجتماعی مورد توجه بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم با ساماندهی مراکز نیکوکاری در مساجد بتوانیم در شناسایی و نحوه کمی و کیفی اقدامات این حوزه، به شکل مسجدمحور باشیم.

سلم‌آبادی ادامه داد: مراکز نیکوکاری در محله‌ها با شناسایی محرومان و جذب خیران بومی خدمات ارزنده‌ای را تاکنون به نیازمندان ارائه داده‌اند.

وی گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران اولین بار در کشور امسال کار خود را در خراسان جنوبی آغاز کرد که امیدواریم با هم‌افزایی رسانه‌ها و خبرنگاران بتوانیم به مقاصد بزرگ دست یابیم.

این جشن با حضور ۴۵۰ مددجو که اکثرا از دانش‌آموزان بودند و به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی و مرکز نیکوکاری مصلای بیرجند برگزار شد.

در پایان این مراسم، هزار جفت کفش بین دانش‌آموزان محروم توزیع و به 22 نفر کارت هدیه و 13 نفر هزینه سفر عتبات عالیات اهدا شد.

انتهای پیام
captcha