آموزش ۲۰۰ قرآن‌آموز در «دارالقرآن» ترکمانچای
کد خبر: 3855840
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹

آموزش ۲۰۰ قرآن‌آموز در «دارالقرآن» ترکمانچای

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر دارالقرآن ترکمانچای، با بیان اینکه ۲۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این دارالقرآن حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم از گرایش‌های آموزشی قلمداد می‌شوند.

آموزش 200 قرآن آموز در «دارالقرآن» ترکمانچای

جاوید امیری، مدیر دارالقرآن ترکمانچای در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 200 قرآن‌آموز در کلاس‌های آموزشی این دارالقرآن حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم از گرایش‌های آموزشی این دارالقرآن قلمداد می‌شوند.

وی به پایه‌های سنی قرآن‌آموزان اشاره کرد و افزود: قرآن‌آموزان در پایه‌های سنی نونهاال، نوجوان و جوان در کلاس‌های آموزشی حاضر می‌شوند.

امیری، با اشاره به فرموده امام جعفرصادق(ع) افزود: امام جعفرصادق(ع) می‌فرمایند: بر شما باد به خواندن قرآن، به‌درستی که درجات بهشت به عدد آیات قرآن است پس زمانی که روز قیامت شد به خواننده قرآن گفته می‌شود: قرآن بخوان و بالا برو، پس به اندازه هر آیه‌ای که می‌خواند درجاتش بالا می‌رود.

مدیر دارالقرآن ترکمانچای، از راهکاری برای استفاده بهینه از مفاهیم قرآن گفت و تأکید کرد: برای استفاده بهينه از مفاهيم و معارف قرآن شريف، مقدماتی لازم است كه بعضی جنبه اعتقادی و برخی بُعد اخلاقی و دسته‌ای نيز ابعاد عملی، فكری و... دارند و هر اندازه انسان بتواند با اين مقدمات آشنا شود و به آن‌ها عمل كند، بديهی است كه بهره‌مندی او از قرآن بيشتر می‌شود.

انتهای پیام
captcha