حمایت از سرمایه‌گذاران زمینه شکست دشمنان در جنگ اقتصادی را فراهم می‌کند
کد خبر: 3856309
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

حمایت از سرمایه‌گذاران زمینه شکست دشمنان در جنگ اقتصادی را فراهم می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور و اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان نظام و مردم ایران علیه کشور، حمایت از سرمایه‌گذاران زمینه شکست دشمنان در جنگ اقتصادی را فراهم می‌کند.

حمایت از سرمایه‌گذاران زمینه شکست دشمنان در جنگ اقتصادی را فراهم می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، صبح امروز، 20 آبان‌ماه در نهمین جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور و اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان نظام و مردم ایران علیه کشور، دستگاه قضایی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران، تولید و اشتغال اقدامات مناسبی را انجام داده و در کنار افسران جنگ اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود تمامی مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی باید در راستای حمایت از روند سرمایه‌گذاری، برنامه‌های عملیاتی داشته و هر شخص باید در حوزه کاری خود با توجه به توطئه‌های دشمنان نظام از فعالیت‌های اقتصادی موجود در استان حمایت همه‌جانبه و همکاری‌های لازم در جهت ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به آنکه مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری تولید و اشتغال از لحاظ قانونی لازم‌الاجرا بوده از این رو تمامی مسؤولان باید اهتمام جدی در اجرایی کردن این مصوبات داشته باشند و نباید مصوبات حمایت از سرمایه‌گذاری در این جلسه در مرحله اجرایی به بوته فراموشی سپرده شود.

عتباتی تشریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان اردبیل در حوزه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال تمام تلاش در جهت حرکت به سمت اقتصاد درون‌زا است و از این رو رویکرد دستگاه قضایی حمایت از سرمایه گذاری بوده و پس از حضور آیت‌الله رئیسی در رأس دستگاه قضایی بر حمایت از تولید و اشتغال تأکید ویژه‌ای شده است.

وی گفت: در حال حاضر عزم جدی در مدیریت اجرایی و قضایی استان اردبیل برای انجام کار‌های ماندگار در حوزه تولید و اشتغال وجود دارد و از این رو شاهد تحرک و پویایی در این خصوص در استان اردبیل هستیم، اما همچنان این میزان کافی نبوده و باید تلاش خود را برای نقش آفرینی در توسعه اقتصادی استان مضاعف کنیم.

انتهای پیام
captcha