اجرای طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در ایلام
کد خبر: 3856770
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
حجت‌الاسلام عزیزی خبر داد:

اجرای طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در ایلام

گروه اجتماعی ــ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از اجرای طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در ایلام خبر داد و گفت: طی مرحله اول اجرای پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد از سوی این سازمان، ۲ نفر از زندانیان ایلام آزاد شدند.

اجرای طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در ایلام
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام امروز بیست و یکم آبان ماه در گفت‌و‌گو با ایکنا از ایلام اظهار کرد: مرحله دوم طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در ایام سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول، سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت برگزار می‌شود، افزود: از همه واقفان و خیرین نیک‌اندیش دعوت می‌شود که در این امر حسنه شرکت نموده و زمینه برگشت زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده در این ایام مبارک را فراهم کنند.
عزیزی تصریح کرد: اقشار مختلف مردم و واقفان خیراندیش می‌توانند از طریق شماره کارت 8001‏‏‏-8001‏‏‏-2313‏‏‏-6280 و شماره‌حساب: 14005279337 و یا شماره شبا 540140040000014005279337IR ‏‏ بانک مسکن به نام سازمان اوقاف و امور خیریه ‏‏- حمایت از آزادی زندانیان کمک‌های خود را این امر حسنه اختصاص دهند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام عنوان کرد: این طرح در استان ایلام نیز بر اساس ظرفیت‌های استانی، مشارکت‌های مردمی و ظرفیت موقوفات و نیت واقفین خیراندیش در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در راستای اطلاع‌رسانی مؤثر در این زمینه می‌توانند ایفا کنند، گفت: ظرفیت رسانه‌های استان ایلام اعم از خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، مطبوعات و فضای مجازی و صداوسیمای استان ظرفیت بزرگی در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین به شمار می‌روند.
انتهای پیام
captcha