اجرای طرح تشویقی حفظ ۵ جزء قرآن در گرمی
کد خبر: 3856918
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

اجرای طرح تشویقی حفظ ۵ جزء قرآن در گرمی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمی از اجرای طرح تشویقی ویژه حافظان ۵ جزء قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و گفت:‌ حافظان علاقه‌مند به ثبت‌نام در این طرح می‌توانند تا ۱۲ آذر نسبت به شرکت در این طرح اقدام کنند.

اجرای طرح تشویقی حفظ ۵ جزء قرآن کریم در شهرستان گرمیبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام جواد میرزایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمی، صبح امروز، 22 آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری طرح تشویقی حافطان قرآن در مغان، اظهار کرد: طرح تشویقی حافظان قرآن کریم با هدف ایجاد انگیزه در میان حافظان قرآن‌کریم برای تثبیت و ارتقای محفوظات و همچنین ایجاد انگیزه در میان علاقه‌مندان به قرآن کریم، برای حفظ و انس هرچه بیشتر با قرآن‌کریم اجرا می شود.

وی افزود: این طرح شامل افرادی می‌شود که نسبت به رشته حفظی قبول شده در آزمون سال‌های ۹۶ و ۹۷ اوقاف به میزان ۵ جزء به محفوظاتشان اضافه شده باشد که این افراد باید هم در آزمون کتبی و هم آزمون شفاهی اداره اوقاف و امور خیریه حد نصاب نمرات لازم را کسب نمایند.

میرزایی با اشاره به زمان برگزاری آزمون این طرح گفت: آزمون کتبی توسط اداره فرهنگ و ارشاد در تاریخ سوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار و افرادی که نمره ۸۵ از ۱۰۰ آزمون را کسب کنند به آزمون شفاهی اداره اوقاف که در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند و به حافظان برگزیده در این آزمون، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه سفرهای زیارتی را بدون قرعه کشی از سازمان اوقاف دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه مغان، شرکت در قرعه کشی صدها جایزه نفیس و ارزنده، اعطا گواهی نامه سازمان اوقاف و امور خیریه به همه افرادی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شوند و امکان شرکت در دوره های تخصصی تربیت مربی خفظ قرآن کریم بدون نیاز به آزمون ورودی حفظ را از دیگر امتیازات این طرح برشمرد.

وی با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در این آزمون، بیان کرد: کلیه داوطلبان زن و مرد بدون محدودیت سنی مجاز به شرکت در آزمون این طرح هستند و برای افراد زیر ۱۰ سال و حافظان روشندل بدون برگزاری آزمون کتبی اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرمی با اشاره به روش های ثبت نام این طرح گفت: حافظان علاقه‌مند به ثبت نام در این طرح می‌توانند تا ۱۲ آذر به آدرس اینترنتی www.quranedu.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۶۴۲۴۳۴ اداره اوقاف و امور خیریه مغان تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha