برنامه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی برای اربعین سال آینده
کد خبر: 3857080
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

برنامه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی برای اربعین سال آینده

دیگر رسانه‌ها ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از برنامه ویژه سازمان تبلیغات اسلامی برای اربعین سال آینده خبر داد و گفت: این سازمان از هیچ کمکی برای رونق مرز مهران در اربعین دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: حجت الاسلام محمد قمی عصر امروز چهارشنبه در شهرستان مرز مهران اظهار کرد: امروز فرصتی شد تا از زحمات و خدمات مردم مهران در ایام اربعین تقدیر شود، این حرکت توسط جمعی از طلاب سازمان تبلیغات با حضور در درب منازل بیش از پنج هزار نفر از مردم شهر مهران با اهدای لوح و هدیه معنوی انجام شد.

وی افزود: مردم ایران قدردان مردم مهران هستند و در این راستا سازمان تبلیغات نیز برای اربعین سال آینده برنامه ویژه برای این شهر مرزی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تلاش های مردم ایلام و مهران برای خدمات رسانی به زوار امام حسین(ع) جای تقدیر و تشکر دارد، افزود: زیرساخت های این استان و مرز مهران برای اربعین سال آینده باید تکمیل شود.

حجت الاسلام قمی عنوان کرد: با توجه به اینکه سال های آینده قطعا تردد زوار در این مرز بیشتر خواهد شد، نیاز است توجه ویژه ای به این مرز در بخش زیرساخت ها و امکانات شود.

وی افزود: آینده ای روشن و پر رونق در انتظار مرز مهران خواهد بود و سازمان تبلیغات نیز از هیچ تلاش، کوشش و کمکی برای رونق این مرز در اربعین دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha