کارگاه‌های آموزشی «آسیب‌های فضای مجازی» برای دانش‌آموزان برگزار شود
کد خبر: 3857121
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲

کارگاه‌های آموزشی «آسیب‌های فضای مجازی» برای دانش‌آموزان برگزار شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، اظهارکرد: از آموزش و پرورش انتظار می‌رود که کارگاه‌های آموزش آسیب‌های فضای مجازی را برای دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها برگزار کند.

کارگاه‌های آموزشی «آسیب‌های فضای مجازی» برای دانش‌آموزان برگزار شودبه گزارش ایکنا از لرستان، علی کریمی، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان چهارشنبه، بیست و دوم آبان در جلسه شورای ساماندهی امور جوانان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهارکرد: تا پایان سال باید شش جلسه شورای ساماندهی امور جوانان برگزار شود.

وی ادامه داد: در برخی از شهرستان‌ها خانه‌های جوانان در اختیار ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها قرار ندارد که انتظار می‌رود استانداری در این زمینه کمک کند که بتوانیم این خانه‌ها را به ادارات بازگردانیم.

کریمی با اشاره به این‌که کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید بیشترین همکاری را با این اداره‌کل داشته‌اند، تصریح کرد: دیگر دستگاه‌های عضو شورا نیز همکاری داشته‌اند اما گزارش عملکرد خود را برای ما نفرستاده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به ضرورت برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای در دستگاه‌های مختلف، اظهارکرد: از آموزش و پرورش به‌عنوان دستگاهی که مخاطبان زیادی را در دسترس دارد انتظار می‌رود که کارگاه‌های آموزش آسیب‌های فضای مجازی را برای دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها برگزار کند.

وی ادامه داد: حوزه جوانان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از دغدغه‌های خانواده‌ها و جوانان است.

کریمی با اشاره به این‌که تصمیمات ما در این شورا خیلی از مشکلات امروز جامعه برطرف می‌شود، عنوان کرد: کیفیت اجرای کارها می‌تواند تأثیر خوبی در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha