مدرسه حفظ قرآن بیت‌الاحزان در لبنان راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3857423
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
برای سال تحصیلی 99-98؛

مدرسه حفظ قرآن بیت‌الاحزان در لبنان راه‌اندازی می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ معاون امور بین‌الملل بیت‌الاحزان از راه‌اندازی مدرسه حفظ این مؤسسه در جنوب لبنان خبر داد.

یوسف انوری، معاون امور بین‌الملل مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: طی سفر اخیر به لبنان، شاهد استقبال بسیاری از شیعیان در زمینه حفظ قرآن و انگیزه آنها برای حضور در این دوره‌ها بودیم، لذا در نظر داریم تا در آینده نزدیک و در صورت فراهم بودن امنیت، در بیروت و جنوب لبنان، مدرسه حفظ راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های این سفر چند روزه، ادامه دارد: طی این سفر از حسینیه آیت‌الله کورانی و جمعیت قرآنی لبنان بازدید داشتیم و فعالیت‌مان مورد توجه حجت‌الاسلام اسدی، مبلغ ایرانی مستقر در لبنان قرار گرفت.

انوری اضافه کرد: همچنین در طی برگزاری دوره شبانه‌روزی حفظ و مفاهیم قرآن، قرآن‌آموزان و حافظانی از کشورهایی چون آمریکا، عراق، افغانستان، پاکستان، هندوستان، اندونزی، کویت و لبنان داشتیم و حتی برخی از آنها پس از اتمام حفظشانو  پس از مراجعه به وطن، دوره‌های حفظ را به مانند روشی که فراگرفته‌اند با بهره‌گیری از تجربیات بیت‌الاحزان برگزار می‌کنند. چنانکه در حال حاضر خانم رحیمیان به همراه دختر و پسرانشان پس از حفظ کل قرآن کریم، در نیویورک دوره آموزشی برگزار می‌کنند.

انتهای پیام
captcha