«عطر گل محمدی(ص)» در باغ کتاب تهران
کد خبر: 3857537
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

«عطر گل محمدی(ص)» در باغ کتاب تهران

کانون خبرنگاران نبأ ــ جشن بزرگ عطر گل محمدی ویژه کودکان کار به مناسبت ولادت نبی اکرم حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) به همت فرهنگسرای خاتم(ص) در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) این مراسم با برنامه‌های متنوع به مدت ۴ ساعت در محل باغ کتاب تهران برگزار می‌شود، در این جشن صدها کودک در معرض آسیب‌های اجتماعی لحظات شادی را در یک فضای علمی، تفریحی تجربه می‌کنند و خاطرات خوب و به یاد ماندنی را با خود به همراه می‌برند.

با توجه به اینکه کودکان کار نیازمند حمایت و توجه هستند و گاهی یک توجه و حرکت فرهنگی کوچک می‌تواند در زندگی آنان اثرگذار باشد این برنامه با بخش‌های متنوع نمایش موزیکال، اجرای موسیقی سنتی از سوی گروه سرنا، برگزاری مسابقه حضوری همراه با اهداء جوایز ارزنده و پذیرایی ناهار میزبان این کودکان پرتوان و تلاش‌گر است.

جشن میلاد پیامبر مهربانی با عنوان «عطر گل محمدی» یکشنبه، ۲۶ آبان از ساعت ۱۲ تا ۱۶ در محل باغ کتاب تهران به نشانی بزرگراه شهید همت، مسیر شرق به غرب، بعد از خروجی بزگراه حقانی، خروجی باغ موزه دفاع مقدس و باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۵ تماس بگیرند.

پریا سبزمحمدی

انتهای پیام
captcha