نگارش دو نمایش‌نامه با محوریت حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع)
کد خبر: 3857652
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
انوش معظمی خبر داد؛

نگارش دو نمایش‌نامه با محوریت حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع)

گروه هنر ــ بازیگر «مختارنامه» خبر داد: «شاخ شیطان» و «آتش خاکستر» عنوان دو نمایشنامه‌ای است که نگارش آن را به پایان رسانده‌ام و در آن‌ها به تاریخ صدراسلام اشاره شده است.

انوش معظمی، بازیگر سینما و تلویزیون، در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره فعالیت‌های جدیدش چنین اطلاع‌رسانی کرد: در حال حاضر دو متن نمایشی را به پایان رسانده‌ام که در آن به تاریخ صدر اسلام اشاره شده است. در متن اول به واقعه‌ای درباره حضرت زهرا(س) پرداخته‌ام و در متن دیگر نیز واقعه عاشورا بررسی و ارزیابی شده است.

وی افزود: علاقه‌مندم این دو نمایشنامه را روی صحنه ببرم، زیرا کارگردانی نمایش دینی برایم جذاب است. نمایشنامه اول «شاخ شیطان» نام دارد و نمایشنامه دوم هم «آتش و خاکستر» نام‌گذاری شده است. البته در صورت اجرا این نام‌ها تغییر خواهد کرد.

این بازیگر ادامه داد: چند پیشنهاد برای بازی در سینما و تلویزیون داشتم، اما هنوز به مرحله نهایی نرسیده‌ایم. آخرین اثری هم که در تلویزیون داشتم «دختر گمشده» نام دارد که در آن بازی کرده‌ام و اخیراً روی آنتن رفته است. 
 
معظمی در پایان تأکید کرد: امسال تئاتری را به نام «گربه‌ای در قصر ملکه» روی صحنه بردم که نگارش و کارگردانی آن را خودم انجام دادم. این نمایش در تالار هنر و تالار مهر حوزه هنری روی صحنه رفت و پس از توقف اندکی هم‌اکنون در تماشاخانه سرو روی صحنه رفته است. 
 
انتهای پیام
captcha