بازدید مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان از 2 مؤسسه
کد خبر: 3857659
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

بازدید مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان از 2 مؤسسه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان از دو مرکز قرآنی ثامن‌الائمه(ع) و نسیم رحمت در شهر اصفهان بازدید به عمل آورد.

حسین خاکساری‌هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اصفهان در گفت‌‌وگو با ایکنا گفت: با توجه به ابلاغ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت کشور، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان، به منظور بررسی و پیگیری موضوعات، مشکلات و همکاری با مؤسسات قرآنی، اقدام به بازدید از مراکز قرآنی تحت پوشش خود کرده است.

وی افزود: اعضای اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان، روز گذشته 25 آبان‌ماه، از دو مؤسسه فعال در حوزه آموزش قرائت قرآن‌ در اصفهان به نام‌های ثامن‌الائمه(ع) و نسیم رحمت بازدید کردند.

خاکساری هرندی ادامه داد: در این بازدید ابوطالبی، مدیرعامل هر دو مؤسسه، گزارشی از روند برپایی کلاس‌ها و فعالیت‌های مرکز ارائه کرد، همچنین در این جلسه به نحوه همکاری اتحادیه با مؤسسات اشاره شد.

مدیرعامل اتحادیه درباره نحوه همکاری اتحادیه با مؤسسات قرآنی بیان کرد: با توجه به اینکه مؤسسه ثامن‌الائمه(ع) در سطح استان دارای شش شعبه است و برخی از آنها از ظرفیت‌های بالای گردشگری و برپایی اردو برای مؤسسات دیگر برخوردار هستند، بنابر این به منظور ارائه چگونگی خدمات از سوی اتحادیه، مطالبی مطرح شد.

پیگیری تکمیل بانک جامع اطلاعاتی قرآنیان اصفهان

خاکساری‌هرندی درباره جلسه هیئت مدیره که به صورت ماهانه و منظم برپا می‌شود، بیان کرد: جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان با حضور اعضا، معاون قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و مسئول دارالقرآن الکریم استان برپا شد.

وی افزود: در این جلسه مطرح شد تا بودجه‌هایی که به منظور اجرای طرح‌های بزرگ به این دستگاه‌ها وارد می‌شود، صرفاً به حساب اتحادیه واریز شده و این مرکز وظیفه توزیع آن را برعهده داشته باشد. همچنین درباره تراز بودجه اتحادیه و هزینه‌های ماهانه موضوعات مطرح شد که اعضا درباره خودکفایی و وضعیت مالی نظراتی را ارائه کردند.

مدیرعامل اتحادیه گفت: در جلسه هیئت مدیره به تکمیل بانک جامع اطلاعاتی قرآنیان اشاره شد که با واریز بودجه این کار پیگیری می‌شود، همچنین اتحادیه از نیروی انسانی در امور قرآنی از نیروی سرباز مستعد با همکاری سپاه پاسداران بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام
captcha