تغییرات در مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان
کد خبر: 3857673
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

تغییرات در مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ چارت جدید مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان به منظور ارتقای بهره‌وری سازمانی و چابک‌سازی فعالیت‌های مؤسسه تهیه و تنظیم شده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، در حاشیه دهمین نشست مسئولان شهرستانی و استانی بیت‌الاحزان، مسئولان جدید بخش‌های مختلف مرکز مدیریت براساس چارت جدید سازمانی این مؤسسه معرفی شدند.

بر این اساس احمد تاج‌بخش به عنوان مسئول دفتر ریاست مؤسسه معرفی شد و وظیفه تأسیس و ساماندهی معاونت امور شعب مؤسسه به حجت‌الاسلام عشقی واگذار شد.

همچنین حجت‌الاسلام انوری به عنوان معاون امور بین‌الملل، ابوالقاسم شاهسونی به عنوان معاون پشتیبانی و تدارکات، حسین شاهسونی به عنوان مسئول مرکز فناوری اطلاعات، مهدی شهسوار به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی، حجت‌الاسلام صالح محبی به عنوان معاون آموزش، حجت‌الاسلام حسین امینی به عنوان مسئول آموزش آقایان، خدیجه شاهسونی به عنوان مسئول آموزش بانوان و نصیر شاهسونی به عنوان معاون اداری مالی مؤسسه معرفی شد.

در این نشست همچنین حجت‌الاسلام همتی به عنوان دبیر اجرایی طرح ملی آیات زندگی و حجت‌الاسلام سابقی‌نژاد به عنوان مسئول بیت‌الاحزان در جنوب شرق کشور حکم مسئولیت دریافت کردند.

یادآور می‌شود، چارت جدید سازمانی مؤسسه به منظور ارتقای بهره‌وری سازمانی و چابک سازی فعالیت‌های مؤسسه تهیه و تنظیم شده است.

انتهای پیام
captcha