برپایی چهارمین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی در دانشگاه سمنان
کد خبر: 3857784
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

برپایی چهارمین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی در دانشگاه سمنان

گروه فرهنگی- مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان از برپایی چهارمین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی در این دانشگاه خبر داد.

برپایی چهارمین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی در دانشگاه سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، رحمان معرفت، مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه از برپایی چهارمین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی در این دانشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب‌های تخصصی همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان برگزار و در آن کتب تخصصی به زبان‌های انگلیسی ، فارسی و عربی عرضه شده است.

وی  متذکر شد: این نمایشگاه با همکاری انتشارات آوند دانش بر پا شده و جدیدترین آثار انتشارات وایلی شامل دو هزار و 800 عنوان کتاب انگلیسی، یک هزار و 350 عنوان کتاب عربی و بیش از 600 عنوان کتاب فارسی در رشته های علوم انسانی، فنی و مهندسی ،علوم پایه، هنر و روان شناسی عرضه شده است .

مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه و امکان خرید برای عموم دانشجویان و پژوهشگران استان سمنان فراهم است ادامه داد: چهارمین نمایشگاه کتاب های تخصصی با حمایت معاون پژوهش و فناوری و به همت کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و همکاری انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشپگاه سمنان برپا شده است .

معرفت یادآور شد: این نمایشگاه از 25 آ تا 29 آبان ، از ساعت 8 صبح تا 17 عصر در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان به روی علاقمندان به کتاب و کتابخوانی گشوده است.

انتهای پیام
captcha