گفت‌وگومحوری، فضای جامعه را به سمت اخلاقی‌ترشدن سوق می‌دهد
کد خبر: 3857853
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

گفت‌وگومحوری، فضای جامعه را به سمت اخلاقی‌ترشدن سوق می‌دهد

گروه فرهنگی ــ رئیس جهاد دانشگاهی سمنان گفت: رویکرد تعامل و گفت‌وگو هر چه در جامعه و مراکز علمی، فرهنگی و دانشگاهی گسترش بیشتری یابد، فضای جامعه ایرانی را به سمت اخلاقی‌ترشدن می‌برد.

رویکرد گفت و گو، فضای جامعه را به سمت اخلاقی‌ترشدن سوق می‌دهد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، حسن رهایی، رئیس این نهاد، امروز، 27 آبان‌ماه در افتتاحیه سومین مسابقات مناظره دانشجویی دانشجویان دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان سمنان با اشاره به اینکه گسترش فضای گفت‌وگو می‌تواند جامعه را به سمت اخلاقی‌تر شدن سوق دهد، اظهار کرد: رویکرد تعامل و گفت‌وگو هرچه در جامعه و مراکز علمی، فرهنگی و دانشگاهی گسترش بیشتری بیابد، فضای جامعه ایرانی را به سمت اخلاقی‌ترشدن می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه تعامل و گفت‌وگو به‌عنوان نیاز روز جامعه است، متذکر شد: هرچه نظام و دولت فضای تعامل و گفت‌وگو را در لایه‌های مختلف اجتماعی توسعه دهد به حل مشکلات جامعه در سایه احترام متقابل کمک کرده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان بر لزوم تداوم و گسترش مسابقاتی از این دست در سطح جامعه و به‌ویژه در فضای دانشجویی تأکید کرد و افزود: اگرچه این مسابقات امسال سومین دوره خود را تجربه می‌کند اما این حرکت هنوز در کشور ما یک حرکت نوپا محسوب می‌شود.

رهایی متذکر شد: تصمیماتی که از دل مناظره بیرون می‌آید با اقبال بیشتری روبه‌روست که در این راستا گذاره‌ها و تصمیماتی که محصول این مناظره‌ها هستند بی‌تردید با سطح بالاتری از اقناع و رضایتمندی عمومی روبه‌رو خواهند شد.

یادآور می‌شود، سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان سمنان به مدت دو روز از امروز با حضور گروه‌هایی از مراکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی سمنان، غرب استیل، البرز شرقی، کلران، پالنده صاف، شهرداری بیارجمند و هنرآذین پویان در جهاددانشگاهی استان سمنان آغاز شد و در آن 10 گروه مناظره با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha