برگزاری اجلاس استانی نماز در اردبیل با محوریت نماز و مدرسه
کد خبر: 3857917
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

برگزاری اجلاس استانی نماز در اردبیل با محوریت نماز و مدرسه

گروه فرهنگی- مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: اجلاس استانی نماز در اردبیل با محوریت نماز و مدرسه پس از اجلاس سراسری نماز برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی دی‌ماه سال‌جاری شاهد این اجلاس خواهیم بود.

برگزاری اجلاس استانی نماز در اردبیل با محوریت نماز و مدرسهبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، امروز، 27 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: اجلاس استانی نماز در اردبیل با محوریت نماز و مدرسه برگزار می‌شود و این اجلاس پس از اجلاس سراسری نماز در استان برنامه‌ریزی شده و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده طی دی ماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: محور برنامه‌های اجلاس سراسری در این اجلاس مورد ارزیابی و توجه قرار خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم الگو‌های موفق در زمینه‌های ترویج فرهنگ نماز را به دانش آموزان معرفی کنیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا در برگزاری این اجلاس معنوی و فرهنگی ستاد اقامه نماز استان را همراهی کنند.

عبدی افزود: با توجه به اینکه موضوع اجلاس نماز و مدرسه است عوامل تاثیرگذار مدارس در فرهنگ اقامه نماز جماعت از جمله دانش‌آموزان، معلمان و اولیا نمونه در این امر شناسایی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیر ستاد اقامه نماز استان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی برتر در زمینه ترویج اقامه فرهنگ نماز جماعت نیز در این اجلاس تجلیل و به مردم معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در فراخوان جشنواره اجلاس سراسری به سامانه اینترنتی www.namaz.ir و یا www.qunoot.net مراجعه کنند.

عبدی بیان کرد: بیست و هشتیمن اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و مدرسه» آذرماه به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha