بسیج، تشکیلات تشریفاتی نیست
کد خبر: 3858730
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

بسیج، تشکیلات تشریفاتی نیست

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بجنورد با بیان اینکه روحیه بسیجی بود که توانست لبنان را سرافراز کند، سوریه را نجات دهد افزود: در واقع بسیج، تشکیلات تشریفاتی نیست بلکه تشکیلات کم هزینه‌ای است که در روز مبادا امنیت را فراهم می‌کند.

مردم خراسان شمالی با حفظ آرامش بلوغ سیاسی خود را نشان دادندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به اغتشاشات به وجود آمده در چند روز اخیر در کشور افزود: خراسان شمالی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده که در آن هیچ گونه آشوبی رخ نداد.

یعقوبی تأکید کرد: مشکلات و سختی داریم اما نباید این بهانه ای شود که نظام خود را به دردسر بیندازیم.

وی با اشاره به اینکه در هفته جاری اوباش یکی دو روز با بهانه بالارفتن قیمت بنزین میدان داری کردند، اظهار کرد: نظام به طور کامل بر شرایط مسلط بود اما درصدد بود تا اوباش و اغتشاش‌گران را شناسایی کند، بنابراین اغتشاش‌گران و دشمنان آن را به حساب پیروزی نگذارند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: البته در سهمیه‌بندی و قیمت‌گذاری بنزین کوتاهی‌هایی نیز وجود داشت، به عنوان مثال در دولت قبلی موضوع سهمیه بندی بنزین مطرح و مجلس نیز مصوب کرد و طرح تا حدودی پیش رفت اما ادامه اجرای این طرح در این دولت متوقف شد.

یعقوبی بیان کرد: اگر قیمت بنزین به تدریج و اندک اندک بالا می رفت، مردم حرفی نداشتند و دولت می توانست در این ارتباط به شکل دیگری عمل کند و کمی مقدمه سازی کند.

وی در ادامه خطاب به دستگاه‌های نظارتی تاکید کرد: بازرسان نظارت‌های خود را بر بازار ادامه دهند، نه اینکه آشوب‌ها خوابید آن ها نیز نظارت‌ها را رها کنند.

امام جمعه بجنورد در ادامه به هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: بسیج پدیده مبارک امام خمینی(ره) است و امام با این طرح انقلاب اسلامی را در مقابل تهدیدهای دشمنان بیمه کرد. امروز بسیج از مرز و بوم عبور پیدا کرده و حشدالشعبی عراق کپی برداری از بسیج بوده است.

یعقوبی ادامه داد: روحیه بسیجی بود که توانست لبنان را سرافراز کند، سوریه را نجات دهد و در واقع بسیج، تشکیلات تشریفاتی نیست بلکه تشکیلات کم هزینه‌ای است که در روز مبادا امنیت را فراهم می کند.

انتهای پیام
captcha