بنای تفکر بسیجی بر پایه مدیریت جهادی است
کد خبر: 3859182
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

بنای تفکر بسیجی بر پایه مدیریت جهادی است

گروه فرهنگی ــ چهل سالگی بسیج گواه این مدعاست که هر جا تفکر بسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بنا شده، طنین‌انداز شود، هیچ بن‌بستی وجود ندارد.

بنای تفکر بسیجی بر پایه کار و مدیریت جهادی است

به گزارش ایکنا از ایلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، امروز، سوم آذرماه با صدور بیانیه‌‎ای به شرح زیر، فرا رسیدن چهلمین سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج را گرامی داشت.

بسیج نهادی برخاسته از متن مردم و یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی ایران بوده که در طول حیات پربرکت خود توانسته بر بسیاری از مشکلات کشور فایق آید و امروز نیز به‌عنوان یکی از اهرم‌های راهبردی نظام در بازدارندگی و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

نقش‌آفرینی بسیجیان با اخلاص و با بصیرت در عرصه‌هایی مانند علم و فناوری، فرهنگی و سازندگی به‌ویژه در محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و نیز مشارکت در طرح‌های بزرگ ملی نشان از مسئولیت‌پذیری متعهدانه و راهگشایی آن با اتکا به ظرفیت نیروی درونی، ترویج تولید داخلی و راه‌اندازی چرخ‌های اقتصاد مقاومتی، دارد.

از همین رو توانمندسازی ملت ایران به‌ویژه نسل جوان برای پیشبرد گام دوم انقلاب از جمله ضرورت‌های مهم و سرنوشت‌سازی است که بسیج و بسیجی آن را در دستور کار خود قرار داده و این اقدام راهبردی و راهبری هم حمایت دولت و مسئولان را می‌طلبد؛ چرا که چهل سالگی بسیج گواه این مدعا بوده که هر جا تفکر بسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بنا شده است طنین‌انداز شود، هیچ بن‌بستی وجود ندارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک چهلمین سال حیات پربرکت و مقتدرانه این شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی که به فرمان حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد، اعلام می‌دارد فرهنگ مقدس بسیج فرصت مغتنمی است تا همه آحاد مردم و مسئولان با تأسی به این فرهنگ و تفکر ناب که بی‌تردید رمز سربلندی، عزت و اقتدار ملت ایران از گذرگاه‌های سخت و پر فتنه‌های تاریخی به‌شمار می‌رود بتوانیم در گام دوم انقلاب برای تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی طلوع خورشید عظمای ولایت حضرت بقیة الاعظم حضرت مهدی (اروحنا له فداه) حرکت کرد.

انتهای پیام
captcha