ولایت‌مداری را از شهدا بیاموزیم
کد خبر: 3859622
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
امام جمعه دیر:

ولایت‌مداری را از شهدا بیاموزیم

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید با سیره شهدا آشنا شوند، گفت: جوانان ایران اسلامی زمانی که از جانب دشمن احساس خطر کردند در مسیر ولایت‌مداری به جبهه‌ها اعزام و با رشادت‌های خود بر دشمن پیروز شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه شهرستان دیر، چهارم آذرماه در مراسم یادواره سه شهید دانش‌آموز شهر آبدان که در مدرسه دخترانه حضرت خدیجه(س) برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: ما باید قدردان شهدا و خانواده آنان باشیم؛ خیلی از خانواده‌های شهدا هستند که فرزند اول و حتی چهار فرزند خود را تقدیم این انقلاب کردند.
ولایت‌مداری را از شهدا بیاموزیم
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید با سیره شهدا آشنا شوند، افزود: دانش‌آموزان باید از شهدا الهام بگیرند؛ آنها نیز آرزوهایی داشتند و دوست داشتند در کنار پدر و مادر خود به‌سر ببرند اما زمانی که از جانب دشمن احساس خطر کردند در مسیر ولایت‌مداری به جبهه‌ها اعزام شدند و با رشادت‌های خود پیروز شدند.
حسینی با تأکید بر اینکه تا زمانی که فرهنگ ایرانی اسلامی پابرجاست دشمنان اسلام نمی‌توانند غلطی کنند، اظهار کرد: قصد دشمن نابودی انقلاب اسلامی است اما مردم ایران همچنان هوشیار و با بصیرت هستند؛ همان‌طور که شاهد هستیم در حوادث اخیر مردم راه خود را از فتنه‌گران جدا و نقشه شوم آنان را خنثی کردند.
ولایت‌مداری را از شهدا بیاموزیم
امام جمعه شهرستان دیر افزود: ۱۳۸۰ سال از عاشورای حسینی و محرم می‌گذرد و هنوز مردم از آرمان‌های امام حسین(ع) و شهدای کربلا دست بر نداشته‌اند.
یادآور می‌شود، در پایان مراسم از خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز «منصور کرمی، ابراهیم خلیلی راد و امرالله تنگستانی» تجلیل شد.
رضا محمدی
انتهای پیام
captcha