سلامت انتخابات را به کمک هیئت اجرایی و نظارتی تضمین می‌کنیم
کد خبر: 3860210
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

سلامت انتخابات را به کمک هیئت اجرایی و نظارتی تضمین می‌کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ دادستان قزوین گفت: سلامت انتخابات را باید به کمک هیئت اجرایی و نظارتی تضمین کنیم و توجه داشته باشیم که آرا مردم حق‌الناس است و باید محافظ آن باشیم.

سلامت انتخابات را به کمک هیئت اجرایی و نظارتی تضمین می‌کنیم

به گزارش ایکنا از قزوین، محمد قاسمی، دادستان قزوین، در آیین افتتاح ستاد انتخاباتی قزوین که صبح امروز 7 آذر در فرمانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: توقع مردم این است که امانت‌دار خوبی باشیم و این امر مشروط بر این است قوانین و مقررات را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی افزود: اگر چهار اصل را رعایت کنید می‌توانیم انتخابات موفقی داشته باشیم، اصل اول حضور حداکثری و مشارکت مردم است که برای عدم مشارکت مردم هیچ عذری نداریم.

دادستان قزوین بیان کرد: با توجه به جریاناتی که اخیراً در کشور اتفاق افتاده است دیدیم که دشمن به دنبال ضربه زدن است و در اتفاقات اخیر موج‌سواری کرد، لذا نباید زمینه ورود دشمن را ایجاد کنیم.

وی تأکید کرد: سلامت انتخابات را باید به کمک هیئت اجرایی و نظارتی تضمین کنیم و توجه داشته باشیم که آرا مردم حق‌الناس است و باید محافظ آن باشیم.

قاسمی تصریح کرد: امنیت بستر همه فعالیت‌های اجتماعی است اگر می‌خواهیم مجلس پویا داشته باشیم باید انتخابات پر شور برگزار کنیم.

وی تأکید کرد: در اتفاقات اخیر استان قزوین خوش درخشید، در برگزاری انتخابات نیز همکاری همه دستگاه‌ها باید وجود داشته باشد تا بتوانیم فضای رقابتی ایجاد کنیم.

دادستان بیان کرد: به نامزدهای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنیم که با رعایت اخلاق و پرهیز از بداخلاقی تبلیغات انجام دهند.

وی تصریح کرد: کاندیدا باید از این فرصت استفاده و ویژگی‌های مثبت خود را بیان کنند تا بتوانند آرا مردم را جلب کنند، تأکید می‌کنم که به‌هیچ‌وجه پا روی اخلاق نگذارند.

قاسمی خاطرنشان کرد: تلاش داریم اخلاق انتخاباتی ارتقا پیدا کند و بر اساس قانون با همه رفتار خواهیم کرد تا مجلسی در شأن انقلاب داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha