15 آذر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون قرآن و عترت
کد خبر: 3860835
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

15 آذر؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام از علاقمندان در آزمون قرآن و عترت سال جاری 15 آذرماه تعیین شده است.

آیت‌الله روحانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام آزمون قرآن و عترت سال جاری که با همکاری اداره ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود تا 15 آذرماه ادامه دارد، اظهار کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند به سایت www.quranedu.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: آزمون کتبی اداره ارشاد اسلامی در تاریخ سوم بهمن‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود و افراد برگزیده به آزمون شفاهی اداره اوقاف که در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

روحانی در خصوص رشته‌های امتحانی، تصریح کرد: این آزمون در چهار گروه و ۱۵ رشته امتحانی برگزار می‌شود که شامل ۲ رشته در گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، ۲ رشته در گروه معارف اهل‌بیت(ع)، ۹ رشته در گروه حفظ قرآن کریم و ۲ رشته در گروه آموزش‌های الکترونیک شامل روخوانی قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه در پایان گفت: این آزمون برای دانش‌آموزان در قالب طرح بشارت (1452) و حفظ جزء سی قرآن کریم برگزار می‌شود که دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه همگام ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha