راهیابی 25 نفر از هر رشته به مرحله پایانی مسابقات قرآن قوه قضائیه
کد خبر: 3861203
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

راهیابی 25 نفر از هر رشته به مرحله پایانی مسابقات قرآن قوه قضائیه

گروه مسابقات ــ تعداد 25 نفر در هر رشته به مرحله کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه راه پیدا می‌کنند.

به گزارش ایکنا؛ مسابقات قرآن قوه قضائیه هر سال طی چهار فصل سال و در چهار مرحله شهرستانی، استانی و کشوری(مرحله پایانی در دو مرحله) برگزار می‌شود که بخش‌های شفاهی و کتبی مرحله مقدماتی کشوری هفتمین دوره آن نهم آبان‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این بخش نیز هم‌اکنون در انتظار اعلام نتایج این مرحله هستند.

فایل صوتی بخش شفاهی مسابقات از تمامی استان‌ها به ستاد مرکزی مسابقات در تهران ارسال و توسط داوران بین‌المللی و ممتاز بررسی می‌شود که در نهایت نیز نفرات برتر مرحله مقدماتی کشوری مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

همچنین، هم‌اکنون کار داوری فایل‌های صوتی بخش شفاهی و تصحیح اوراق بخش کتبی این مرحله در حال انجام بوده تا پس از پایان داوری‌ها و اعلام نتایج، اسامی نفرات راه‌یافته به مرحله کشوری این دوره اعلام شود.

مهدی پیرهادی، مدیرکل فرهنگ دینی و انقلابی قوه قضائیه در این رابطه با بیان اینکه در این مرحله تعداد 25 نفر در هر رشته به عنوان نفرات برتر مشخص و راهی مرحله کشوری می‌شوند، اظهار کرد: بخشی از نتایج این مرحله از مسابقات از فردا سه‌شنبه، 12 آذرماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha