قدردانی اتحادیه تشکل‌های قرآنی و انجمن خادمان از وزیر ارشاد
کد خبر: 3861213
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
به دنبال پیگیری معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ و هنر صورت گرفت؛

قدردانی اتحادیه تشکل‌های قرآنی و انجمن خادمان از وزیر ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، همچنین انجمن خادمان جمهوری اسلامی ایران در پیامی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیگیری بحث معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ و هنر قدردانی کرد.

تقدیر اتحادیه تشکل‌های قرآنی و انجمن خادمان از وزیر ارشاد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ در پی تلاش‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره استمرار معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ و هنر و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور در قانون بودجه سال ۱۳۹۹، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و انجمن خادمان جمهوری اسلامی در پیامی از اقدامات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد. در این اطلاعیه آمده است:
جناب آقای سیدعباس صالحی
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
باسلام و تحیت
الحمدلله با پیگیری و اهتمام دلسوزانه جنابعالی در خصوص استمرار معافیت فعالیت‌های مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت که منتج به پایدار شدن آن در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ گردید بارقه امید را در دل خدمتگزاران به ساحت مقدس قرآن کریم و عترت طاهره علیهم السلام زنده کرد.

در شرایط کنونی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را برای پیاده‌سازی شبیخون فرهنگی به کار گرفته‌اند، حمایت جنابعالی و تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور از مؤسسات و مراکز فرهنگی و دینی مردمی که بدون چشم‌داشت در خط مقدم این جنگ نابرابر در حال تلاش و ایثار هستند بیش از پیش مورد انتظار است.

بدینوسیله جامعه قرآنی اعم از مدیران مؤسسات، فعالان و خادمان، مدرسان و هنرمندان قرآنی مراتب قدردانی و سپاس خود را از این اقدام شایسته اعلام می‌دارند.
اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور
انجمن خادمان جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام
captcha