بهره‌مندی استان فارس از برکات معنوی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 3861567
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
استاندار فارس بیان کرد:

بهره‌مندی استان فارس از برکات معنوی جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

گروه مسابقات ــ عنایت‌الله رحیمی گفت: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها با حضور قاریان و حافظان جوان در بخش دانشجویی، نویدی برای ترویج فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور است و یقین دارم که برگزاری این قبیل جشنواره‌ها برکات معنوی را برای استان فارس به همراه دارد.

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در حاشیه سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، گفت: امسال شاهد میزبانی این دوره جشنواره از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز هستیم که قطعاً افتخاری برای استان فارس است که میزبانی اینگونه فعالیت‌‌ها را داشته باشد.

وی ادامه داد: یقین دارم که استان از برکات و اثرات معنوی اینگونه فعالیت‌ها بهره‌مند می‌شود. همچنین دستگاه‌های مختلف اجرایی در کنار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و علما و روحانیون به ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و مجموعه استانداری و بخش‌های خصوصی برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره، مساعدت‌های لازم را داشته‌اند.

یادآور می‌شود، سی‌وچهارمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز از 12 تا 14 آذرماه در حال برگزاری است. همچنین اختتامیه این جشنواره نیز، فردا، پنجشنبه، 14 آذرماه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم(ع) با حضور مسئولان و مدیران ارشد همه دستگاه‌های دانشگاهی برگزار خواهد شد.

آقایان برگزیده رشته های قرائت تحقیق و حفظ کل به هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان وابسته به جهاددانشگاهی هر دو سال یکبار برگزار می شود، راه پیدا می کنند.

انتهای پیام
captcha