تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و بسیج علمی و پژوهشی ایلام منعقد شد
کد خبر: 3861574
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲

تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و بسیج علمی و پژوهشی ایلام منعقد شد

گروه فرهنگی - تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان ایلام منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و بسیج علمی و پژوهشی ایلام منعقد شد
به گزارش ایکنا از ایلام، سید غلامرضا حسینی، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام امروز 12 آذر ماه در حاشیه‌ امضاء این تفاهم‌نامه، اظهار کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگری به هم‌افزایی علمی برای حل مشکلات استان نیازمندیم.
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک زنجیره علمی برای پاسخگویی به مشکلات دنیای امروز جامعه است، تصریح کرد: یکی از مهمترین رویکردهای جهاد دانشگاهی رونق کسب و کارهای فناورانه است که امیدواریم با تلاش مشترک بتوانیم این هدف مهم را محقق کنیم.
محمود علیپور، رئیس سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان ایلام نیز با بیان اینکه در این مجموعه خانه نخبگان تشکیل شده است، اظهار کرد: حضور جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف پویایی را برای جامعه به ارمغان آورده است.
وی گفت: امیدواریم این همکاری دوجانبه و توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و ارتقاء توانمندی‌های جوانان با اولویت اشتغال و کارآفرینی، نشاط اجتماعی، ورزش و تحقق و تعمیق باورهای دینی و استفاده مطلوب از توانایی‌ها و امکانات علمی، فرهنگی، تخصصی و آزمایشگاهی دو مجموعه را در تحقق اهداف و رسالت‌های سازمانی یاری کند.
به گزارش ایکنا، ارائه خدمات تسهیل‌گری و راهبری شغلی،  بهره‌مندی از توانمندی‌های فناوری، پژوهشی و ماکانات آزمایشگاهی، همکاری و مشارکت در زمینه فرهنگ‌سازی و توسعه اطلاع‌رسانی، ایجاد نمایشگاه دستاوردهای جوانان استان از بعد نوآورانه و فناورانه، همکاری در ارتقاء فرهنگ بسیج علمی در سطح استان شناسایی، نیازسنجی، طراحی، تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و الکترونیکی از جمله موارد همکاری جهاددانشگاهی و سازمان بسیج علمی و پژوهشی در این تفاهم‌نامه استان ایلام است.
انتهای پیام
captcha