ثبت وقف جدید با نیت کمک به نیازمندان در رشتخوار
کد خبر: 3861617
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

ثبت وقف جدید با نیت کمک به نیازمندان در رشتخوار

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار از ثبت وقف جدید به نیت کمک به نیازمندان به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محسن محسن‌آبادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار با اشاره به وقف جدید در این شهرستان بیان کرد: ۱۰۰ اصله درخت پسته ۸ ساله به همراه یک هکتار زمین به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون ریال در بخش جنگل روستای جنت‌آباد شهرستان رشتخوار وقف شد.

وی با اشاره به اینکه وقف برای رفع نیازهای جامعه است، تصریح کرد: محمدرضا بادپا، واقف نیک‌اندیش از روستای جنت‌آباد شهرستان رشتخوار این وقف را با نیت کمک به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان انجام داده است.

حجت‌الاسلام محسن‌آبادی افزود: واقف انسان مهربانی است که برای نیاز مردم و جامعه قسمتی از اموال خود را وقف می‌کند و در واقع اصل مال ثابت و درآمد و عوائد آن در مسیر اجرای نیت واقف هزینه می‌شود.

وی تأکید کرد: نیات واقفان خیراندیش در هر زمان و مکان بسته به نیاز زمان و مکان مختلف است.

وقف را برای پدر مرحومم انجام دادم

محمدرضا بادپا، واقف نیک‌اندیش ساکن روستای جنت‌آباد شهرستان رشتخوار بیان کرد: این وقف را به نیت کمک به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام دادم تا خیرات و برکات این عمل ماندگار به روح پدر مرحومم برسد.

وی تصریح کرد: شغل بیشتر مردم در بخش جنگل رشتخوار، کشاورزی و دامپروری است و نیازمندان زیادی در این مناطق زندگی می‌کنند، امیدوارم درآمد و عواید حاصل از این وقف بتواند کمکی برای محرومان و نیازمندان در سطح شهرستان رشتخوار باشد.

اعظم دوست‌حصار

انتهای پیام
captcha