داستان مصور متحرک «طلوع ققنوس‌ها» رونمایی شد
کد خبر: 3861743
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

داستان مصور متحرک «طلوع ققنوس‌ها» رونمایی شد

گروه جهاد و حماسه ــ کارگردان مجموعه داستان مصور متحرک «طلوع ققنوس‌ها» در نشست رونمایی از این اثر گفت: تلاش داریم این محصولات را به نحوی عرضه کنیم که علاوه بر پخش در رسانه ملی در شبکه‌های اجتماعی نیز قابلیت انتشار و تأثیرگذاری قابل توجه برای همه گروه‌های سنی را داشته باشند.

داستان مصور متحرک «طلوع ققنوس‌ها» رونمایی شدبه گزارش ایکنا، نشست خبری آغاز تولید مجموعه کمیک موشن (داستان مصور متحرک) با عنوان «طلوع ققنوس‌ها» صبح امروز، ۱۳ آذرماه، با محوریت زندگی حاج عباس باقری، راوی کتاب «عباس دست طلا» و کتاب «دلتنگ نباش» زندگی شهید مدافع حرم روح الله قربانی که رهبر معظم انقلاب آن را تقریظ کردند، به میزبانی مجمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی انقلاب اسلامی مبین مدیا، در پاتوق خبر برگزار شد.

در این نشست، رضا امیدوار تجریشی، نماینده مجمع تولیدکنندگان و فعالان انقلاب اسلامی مبین مدیا، ضمن بیان توضیحاتی درباره این مجموعه گفت: هدف از تولید این مجموعه، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است و حمایت مالی از آن را شرکت حمل و نقل فجر جهاد وابسته به صندوق بازنشستگی کشور برعهده دارد. این مجموعه در هفت قسمت از شبکه‌های دو، سه و افق سیما پخش خواهد شد.

امیدوار تجریشی تصریح کرد: در گام اول با خاطراتی مواجه هستیم که کتاب‌هایشان نوشته شده، اما در ادامه راه ممکن است به سوژه‌هایی بپردازیم که هنوز کتابشان نوشته نشده و کمیک موشن‌های تولیدی باعث می‌شود، نویسندگان دفاع مقدس به سراغ این سوژه‌ها بروند.

در ادامه برنامه، حاج عباس باقری به نقل خاطراتی از اولین روز جنگ و اعزامش به مناطق جنگی غرب کشور پرداخت.

سلطانی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل فجر جهاد، که سابقه حضور در جبهه‌ها را داشته نیز در این نشست گفت: ما در جنگی تمام عیاریم و در سال گذشته شاهد سرمایه‌گذاری دشمن بر روی اعتصابات رانندگان حمل و نقل عمومی بودیم که شکر خدا این توطئه هم خنثی شد. به دنبال فرهنگ‌سازی هستیم و برای همین، نمونه‌های خوبی مثل حاج عباس باقری را باید به جامعه و به ویژه افرادی که در این صنف هستند، معرفی کنیم.

وی افزود: مدت زمان تولید این اثر سه ماه است و امیدواریم وظیفه خود را در پیوند اقتصاد و فرهنگ به خوبی انجام دهیم.

امیرحسین دولت‌آبادی، کارگردان این مجموعه نیز بیان کرد: بازسازی صحنه‌های جنگ، هزینه زیادی می‌برد و مجبور بودیم داستان‌هایمان را در قالب کمیک موشن ارائه کنیم. مجموعه طلوع ققنوس‌ها چند فصل است که فعلاً ساخت دو فصل از آن را آغاز کرده‌ایم و برای این کار از نیرو‌های حرفه‌ای و از بهترین الگو بهره برده‌ایم.

وی تصریح کرد: تلاش داریم این محصولات را به نحوی عرضه کنیم که علاوه بر پخش در رسانه ملی در شبکه‌های اجتماعی نیز قابلیت انتشار و تأثیرگذاری قابل توجه برای همه گروه‌های سنی را داشته باشد.

بابک عابدین، رئیس انجمن صنف چاپ و بسته‌بندی کشور، نیز درباره شخصیت حاج عباس باقری گفت: روحیه جهادی و رهنمود مقام معظم رهبری در تعبیر «ما می‌توانیم» در خاطرات حاج عباس باقری به خوبی دیده می‌شود.

وی افزود: مهم‌ترین اصل در هر جامعه‌ای فرهنگ است و اگر فرهنگ را توسعه بدهیم، مسائل مختلفمان حل می‌شود.

انتهای پیام
captcha