6 مؤسسه قرآنی موافقت اصولی دریافت کردند
کد خبر: 3862272
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
از سوی وزارت ارشاد؛

6 مؤسسه قرآنی موافقت اصولی دریافت کردند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی دوازدهمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآن و عترت معاونت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شش مؤسسه موافقت اصولی برای فعالیت دریافت کردند.

به گزارش ایکنا؛ دوازدهمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز، 16 آذرماه با حضور اعضا چون حجت‌الاسلام والمسلمین خسروی، عباس سلیمی، مهدی محمدی، محمدعلی خواجه‌پیری، اصغر امیرنیا و حمیدرضا شیخ‌ویسی در محل این معاونت برگزار شد.

طی این جلسه، تغییرات اعضای هیئت مؤسس پنج مؤسسه بنابر درخواست اعضای آنها مورد موافقت قرار گرفت. همچنین شش مؤسسه جدید نیز موافقت اصولی دریافت کردند، این مؤسسات شامل بهشت فردوس سمیرم اصفهان، ندای قرآن زاهدان سیستان و بلوچستان، حبل‌المتین میناب هرمزگان، معرفت علی‌آباد استان گلستان، سراج ازنای لرستان، عرفان تربت جام خراسان رضوی هستند.

بنابر گفته حمیدرضا شیخ‌ویسی، معاون امور مؤسسات قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «بحث دیگر مطرح شده در این جلسه، درباره تعیین شهریه برای کلاس‌های آموزشی بود که به دلیل نبود وقت کافی، بررسی و تصمیم‌گیری نهایی درباره آن به جلسه آینده موکول شد. بحث تعیین شهریه یکی از بحث‌هایی است که از سال‌های گذشته مطرح بوده است، جلسات کارشناسی با حضور نمایندگان مؤسسات و همچنین نمایندگان هر دو اتحادیه برگزار شد که به فرمول پیشنهادی در زمینه تعیین شهریه برای کلاس‌های آموزشی مؤسسات رسیدیم که این فرمول پیشنهادی پس از بررسی در این هیئت، اعلام می‌شود».

یادآور می‌شود، سیزدهمین جلسه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت این وزارتخانه، شنبه، 30 آذرماه ساعت ۷:۳۰ با حضور اعضا در دفتر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha