مدیر تراز انقلاب اسلامی در مسیر رفاه مردم گام برمی‌دارد
کد خبر: 3862871
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

مدیر تراز انقلاب اسلامی در مسیر رفاه مردم گام برمی‌دارد

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری استان یزد مدیریت انقلابی را ضرورت شرایط امروز جامعه ذکر کرد و گفت: مدیر تراز انقلاب اسلامی، بصیر، فهیم، توانمند و فکور است و می‌تواند در مسیر ایجاد آرامش، آسایش و رفاه مردم گام بردارد.

گام دوم انقلاب، زمینه ساز شکل گیری تمدن نوین اسلامی استبه گزارش ایکنا از یزد، غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد، صبح امروز، 18 آذرماه در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خاتم اظهار کرد: انقلاب اسلامی با مدیریت الهی امام خمینی(ره)، حوادث مختلف پس از انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت و رهبر معظم انقلاب با مدیریت داهیانه و مدبرانه خود نیز فتنه‌های مختلف را در این سال‌ها از این کشور دور کردند.

وی افزود: حال باید با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی، از دستاوردهای نظام اسلامی صیانت و کشور را مهیای ظهور عادل عدالت گستر کرد.

این مقام قضایی بیان کرد: مردم در تمام ادوار تاریخ انقلاب؛ نقش خود را در دفاع از کشور، نظام و انقلاب به خوبی ایفا کرده‌اند و درتمام صحنه‌ها اعم از دفاع مقدس، حوادث طبیعی و سایر مشکلات در میدان عمل بوده‌اند و این مدیران و کارگزاران نظام هستند که باید بهتر در میدان عمل خدمت به مردم باشند و نقش خود را ایفا کنند.

وی مدیریت انقلابی را ضرورت شرایط امروز جامعه ذکر کرد و گفت: مدیر تراز انقلاب اسلامی، بصیر، فهیم، توانمند و فکور و کاراست و می‌تواند در مسیر ایجاد آرامش، آسایش و رفاه مردم گام بردارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود، حوزه قضایی شهرستان خاتم را از جمله حوزه‌های برتر استان از حیث صحت در استدال و اتقان آراء و نظم در کار معرفی کرد و  افزود: با تلاش‌های صورت گرفته کاهش ورودی پرونده، کاهش مانده و کاهش اطاله دادرسی در دادگستری این شهرستان رقم خورده است.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از زحمات محمدمهدی مدرس‌زاده تجلیل و علی‌اکبر واعظ دادستان سابق شهرستان خاتم، به سمت رئیس دادگستری منصوب شد و سیدجمال‌الدین طباطبائی نیز که سابقه کار قضایی در شهرستان مهریز را در پرونده دارد به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم معارفه شد.

انتهای پیام
captcha