جزئیات محافل قرآنی دانش‌آموزی در خوزستان اعلام شد
کد خبر: 3863056
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

جزئیات محافل قرآنی دانش‌آموزی در خوزستان اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به مناسبت هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش، برنامه محافل قرآنی که از سوی اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شوند، اعلام شد.

بلاسم

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن،عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره به برگزاری هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش در دهه پایانی آذرماه، اظهار کرد: 9 محفل قرآنی برای برگزاری در این هفته در مدارس شهرهای استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه قاریان این محافل انس با قرآن را سید فؤاد شوکاوی و سید جاسم موسوی تشکیل می‌دهند، افزود: محافل از دوشنبه 25 آذرما از شهرستان هفتکل آغاز می‌شود و در سردشت، حمیدیه، سوسنگرد، شوشتر، شاوور، ماهشهر، باغملک و شادگان و اهواز ادامه خواهند یافت.

بلاسم گفت: این محافل در سه نوبت، صبح پس از نماز ظهر و عصر و پس از نماز مغرب و عشاء به تناسب درخواست شهرستان‌ها در مدارس و یا مراکز دارالقرآن برگزار خواهند شد. محافل انس با قرآن هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش تا پنج‌شنبه 28 آذرماه ادامه خواهند داشت.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: هفته قرآن، عترت و نماز در آموزش و پرورش،‌با هدف تبلیغ، ترویج و اشاعه آموزه‌های قرآن، عترت و نماز  تدوین شده است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
قاری قرآن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۰
0
0
خوزستان جز استان هایی است که قاریان ممتاز زیاد و مستعدی دارد
جای تعجب است که برنامه های مذکور از قاریان ثابت و از یک قشر خاص در هر سال استفاده میکنند.

الی الله المشتکی
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۳
0
0
برنامه حفظ قرآن تاثیر گذاریش خیلی بیشتر از قزائت هست برای دانش آموزان و ....

جای حافظان ممتاز استانمون در این محافل خیلی خالیه

همه چی که به رابطه و ... برنمیگرده

ناسلامتی قرآنی هستیم مثلا
captcha