اتحادیه قرآنی اصفهان؛ مجری برپایی دوره تربیت مربی حفظ قرآن
کد خبر: 3863409
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

اتحادیه قرآنی اصفهان؛ مجری برپایی دوره تربیت مربی حفظ قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد ــ دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم (سطح یک) از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی اصفهان، دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم سطح یک را برای افرادی با شرایطی مانند دارا بودن مدرک تخصصی حافظان یا حداقل تأییدیه حفظ 5 جزء و دارا بودن مدرک تخصصی، محفوظات بیشتر، سابقه تدریس و مدرک تحصیلی برپا می‌کند.
طي اجرای اين طرح و برگزاری دوره‌هایی مربوطه، علاقه‌مندان به معلمی، تـدريـس و تعلیم علوم و فنون رشته حفظ قرآن‌کریم (تـدريـس عمومی حفظ قرآن و تشكيل جلسات حفظ) پس از احراز شرايـط گزينـش شده و در 60 جلسه آموزش به صورت حضوری و 16 ساعت آموزش غير حضوری شرکت می‌کنند.
سرفصل‌های این دوره شامل روش تدريس و كلاس‌داری عمومی حفظ قرآن كريم، كاربرد اصول روان‌شناسی در حفظ قرآن، فنون معلمی و روان‌شناسی تربيتی، روش آموزش فصيح‌خوانی قرآن، احكام عمومی و احكام قرآنی، اخلاق و تربيت اسلامی، آشنايی با علوم قرآنی است.
شرکت‌کنندگان پس از موفقيت در آزمون‌های پايانی، گواهينامـه مربوطه از سازمان دارالقرآن الکریم را دریافت و به عنوان معلمان دوره‌های آموزش عمومی حفظ قرآن در اداره امور قرآنی استان، مؤسسات و مراكز قرآنی مردمی و ... به تدريس خواهند پرداخت.
گفتنی است؛ برپایی این دوره در دی و بهمن‌ماه سال جاری طی روزهای زوج و پنجشنبه‌ها در مکان اتحادیه به نشانی اصفهان، خیابان کاشانی، چهارسوق، کوچه روضاتیان برپا می‌شود.

اتحادیه قرآنی اصفهان مجری برپایی دوره تربیت مربی حفظ قرآن

انتهای پیام
captcha