۸۰۰ گفتمان دینی در لرستان برگزار شد
کد خبر: 3863636
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
از ابتدای امسال تاکنون؛

۸۰۰ گفتمان دینی در لرستان برگزار شد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۸۰۰ گفتمان دینی برای حوزویان، دانشجویان و دانش‌آموزان از ابتدای امسال تاکنون در استان خبرداد و گفت: تاکنون ۳۵۰ خانه عالم در روستاها و مناطق محروم لرستان ساخته شده است.

۸۰۰ گفتمان دینی در لرستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان چهارشنبه، بیستم آذر در دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان با کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی، با اشاره به این‌که در لرستان دو هزار و ۵۰۰ مداح  ثبت سامانه شده‎اند، افزود: این اداره‌کل در برگزاری برنامه‌های گوناگون دینی، فرهنگی و اجتماعی برای اقشار مختلف توانسته است خدمات ویژه‌ای را به مرم ارائه دهد.

وی با بیان این‌که سازمان تبلیغات اسلامی نهادی دینی مردمی است، اضافه کرد: این نهاد نزدیک‌ترین سازمان به ولی‌فقیه است و این دو نهاد همواره با اجرای برنامه منسجم و هدفمند در راستای معنویت و بصیرت‌افزایی در جامعه رسالت خود را انجام می‌دهند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به این‌که تاکنون ۳۵۰ خانه عالم در روستاها و مناطق محروم لرستان ساخته شده است، گفت: مبلغان طرح هجرت در این خانه‌ها مشغول تبلیغ آموزه‌های دین مبین اسلام و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه هستند .

حجت‌الاسلام مهدوی‌امین با ارائه گرارشی از عملکرد اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در اجرای برنامه‌های مذهبی و انقلابی، یادآور شد: برگزاری ۸۰۰ گفتمان دینی برای حوزویان، دانشجویان و دانش‌آموزان از محوری‌ترین برنامه‌های این سازمان از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

انتهای پیام
captcha