حوزه و دانشگاه نهضت انقلاب اسلامی را قوام دادند
کد خبر: 3863759
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
امام جمعه بجنورد:

حوزه و دانشگاه نهضت انقلاب اسلامی را قوام دادند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه بجنورد با بیان اینکه حوزه و دانشگاه نهضت انقلاب اسلامی را قوام دادند، با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: این دو نهاد با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند.

حوزه و دانشگاه نهضت انقلاب اسلامی را قوام دادندبه گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، ۲۲ آذرماه، در خطبه‌های نمازجمعه بجنورد، اظهار کرد: سنگرداران حوزه و دانشگاه همواره در عرصه انقلاب بودند و سپس در دفاع مقدس دوشادوش یکدیگر در نبرد علیه دشمنان ایستادگی کردند.

وی در ادامه رهایی از مشکلات اقتصادی را در گرو تدبیر درست مسؤولان و تصمیم نادرست و غیرکارشناسی را نخستین عامل شکست یک دولت دانست و گفت: با تدبیر درست می‌توان از اخلال اقتصادی رهایی یافت؛ از این رو باید مسئولان درست تدبیر و برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام یعقوبی حسن تدبیر را عاملی برای رونق زندگی مسلمانان بیان کرد و ادامه داد: آفت جامعه و زندگی فردی و اجتماعی گرفتار شدن به سوء‌تدبیر و مدیریت است.

امام جمعه بجنورد همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان در بجنورد گفت: برگزاری این مسابقات در ایران نشان از قدرت ایران در شرایط تحریم دارد.

حجت‌الاسلام یعقوبی اظهار کرد: برپایی این مسابقات در ایران مشت محکمی بر دهان آمریکا و اروپایی‌ها است چنان که می‌توانیم حتی در تحریم‌ها نیز رویدادهای بین‌المللی را مدیریت کنیم.

وی افزود: این رویداد علاوه بر اینکه نام خراسان شمالی را معرفی می کند، سبب توسعه این استان و همچنین موجب نشاط اجتماعی در جامعه و جوانان شود.

امام جمعه بجنورد در خاتمه با اشاره به‌ پایان یافتن زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: هرکسی از فیلترها عبور کند و مورد تأیید شورای نگهبان باشد خوب است اما در بین کاندیداهای نهایی باید خوب‌تر را برگزید.

انتهای پیام
captcha