ائمه جمعه در انتخابات بی‌طرف هستند
کد خبر: 3863764
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

ائمه جمعه در انتخابات بی‌طرف هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه آرادان با بیان اینکه ائمه جمعه در انتخابات بی‌طرف هستند، گفت: مردم در انتخابات پیش‌رو تصمیم‌گیر برای سرنوشت کشور هستند.

ائمه جمعه در انتخابات بی‌طرف هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نمازجمعه استان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا،امام جمعه آرادان ظهر امروز 22 آذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان بابیان اینکه درجمهوری اسلامی همه ساله انتخابات با حضور مردم برگزار شد و این به معنای دموکراسی است اظهار کرد:  کسی که با تهمت زدن به دیگران بخواهد رای بیارود موفق نخواهد شد که در این راستا ائمه جمعه از احدی حمایت و تبلیغ نمی‌کنند و نظر به کسی نداشته و کاملا بی‌طرف هستند.

وی ادامه داد: یکی از توطئه‌های استعمار در طول زمان به دنبال ایجاد بدبینی، فاصله و شکاف بین حوزه و دانشگاه بوده یادآور شد: بعد از انقلاب ارتباطات بیشتر و ورود علما و روحانیان به دانشگاه بهتر شد وو امام راحل روز شهادت آیت الله دکتر مفتح را به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نام‌گذاری کردند.

شریفی‌نیا با تاکید بر اینکه هنوز به نقطه مطلوب ارتباطات بین حوزه و دانشگاه دست نیافته‌ایم وباید این مهم تقویت شود اظهار کرد: اعتراض مردم در قائله آبان ماه به‌جا است، اما افرادی که بانک‌ها را آتش زدند از قشر مردم عادی و دانشجو نبودند اما عده‌ای باهدف آشوب‌گری و چراغ سبزی که آمریکا نشان داد به میدان آمدند که باید طبق قوانین حقوقی بررسی شود اما حساب فریب‌خوردگان جدا است و باید مورد رافت اسلامی قرار گیرند .

به گفته وی؛ باگذشت ۱۰ ماه از قول بازگشایی کانال مالی برای انجام معاملات اروپا هیچ اقدامی در این حوزه نشد و ایران نیز به تلافی این حرکت از تعهدات برجامی خود کاست و این به وحشت اروپا منتهی شد و خواستار مذاکره شدند.

انتهای پیام
captcha