اجرای برنامه‌های قرآنی در نمایشگاه کتاب سمنان
کد خبر: 3863917
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

اجرای برنامه‌های قرآنی در نمایشگاه کتاب سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از اختصاص یک روز از برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب استان به اجرای برنامه‌های قرآنی خبر داد.

جرای برنامه‌های قرآنی در هفدهمین نمایشگاه کتاب سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره امروز، 23 آذرماه در نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب استان با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی در این نمایشگاه در روز یکشنبه، اول دی با مشارکت مؤسسه‌های قرآنی برگزار می‌شود، گفت: جامعةالقرآن مرکزی سمنان، مسئولیت برگزاری این برنامه را بر عهده دارد.

وی یادآور شد: اجرای برنامه توسط حافظان خردسال، ارائه مشاوره‌های قرآنی، اجرای برنامه توسط گروه‌های تواشیح و قرآنی و ... از برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب فعالیت‌های جنبی نمایشگاه کتاب سمنان است.

یادآور می‌شود، هفدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان از ۲۷ آذر تا دوم دی با حضور ۱۶۰ ناشر و ارائه بیش از ۶۲ هزار عنوان کتاب در سالن غدیر سمنان برپا خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه که صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید عموم مردم گشوده است کتاب‌های ارائه شده با حداقل ۳۰ درصد تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

انتهای پیام
captcha