انتخاب فرد صالح و ثابت قدم ملاک مردم در انتخابات است
کد خبر: 3863939
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

انتخاب فرد صالح و ثابت قدم ملاک مردم در انتخابات است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه با بیان اینکه زحمات بسیاری کشیده شده تا امروز کار به دست ما برسد، گفت: ملاک مردم، انتخاب افراد سالم، صالح و ثابت قدم باشد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه امروز، 23 آذرماه، در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان با اشاره به اینکه امیدواریم خدمتگذار خوبی برای نظام باشیم، اظهار کرد: یک عده قبل از انقلاب برگردن ما حق دارند؛ چرا که زمینه‌سازی کردند و یک گوشه کار را گرفتند، از زمان آیت‌الله مدرس، آیت‌الله کاشانی و فداییان اسلام و ... همه برای برقراری حاکمیت اسلام تلاش کردند.

وی گفت: زحمات زیادی برای این انقلاب کشیده شده است تا امروز کار به دست ما برسد، مسائل بسیاری را پشت سر گذاشتیم و همه برای اعتلای کمله «لا اله الا الله» بوده است. بعد از واقعه 15 خرداد و آزادی امام راحل، جمعی از دانشجویان خدمت ایشان رسیدند و امام راحل در آن دیدار فرمودند حزب حزب نشوید، قسمت قسمت نشوید بلکه همه ید واحده باشید.

امام جمعه کرمانشاه به تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان اشاره و عنوان کرد: نیروهای مؤمن و متدین جمع شدند و این ائتلاف را تشکیل دادند که خیلی خوب است و در این راستا همه با هم باشید و همه را دعوت کنید. مردم، متدین و دلسوز هستند و سرمایه‌های انقلاب و کشور هستند و امام(ره) از ابتدا به مستضعفین و پابرهنگان توجه داشت.

امام جمعه کرمانشاه گفت: سعی و تلاش ما این باشد که برای عامه مردم، گفتمان امام و رهبری و افراد مخلص و کسانی که در خدمت نظام و انقلاب هستند را ترویج کنیم.

وی به انتخابات مجلس اشاره و اظهار کرد: برخی از نمایندگان با طایفه و گروهشان بالا می‌آیند و باید این را جا بیندازیم که ملاک‌ها و میزان‌ها مطرح است و آن چیزی که مطرح نیست طایفه و گروه است.

آیت‌الله علما با بیان اینکه باید در حد وظایف نمایندگان وعده‌های انتخاباتی داده شود، گفت: نمایندگان مجلس دو وظیفه اصلی قانون‌گذاری و نظارت را برعهده دارند و کارشان آسفالت خیابان‌ها و توقعاتی از این قبیل نیست و باید این را برای مردم روشن کنیم. باید مردم را روشن کنیم و فکرشان را بالا ببریم، برخی از مردم لوح فکری عمیقی ندارند؛ لذا باید آن‌ها را برای انتخاب افراد سالم، صالح و ثابت قدم مهیا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: چقدر مسئول داریم که وسط کار تغییر عقیده دادند، باید کسانی را انتخاب کنیم که در فراز و نشیب‌ها ثابت قدم باشند و در این زمینه ملاک‌های رهبری را در نظر بگیریم. باید به وظیفه خود عمل کنیم و افراد صالح و شایسه را انتخاب کنیم و قوی وارد گود شویم، هرچند ممکن است در گود خدشه‌ای هم به ما وارد شود اما باید به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با تأکید براینکه نباید ترسید و باید عاقلانه و پخته و نه احساسی و از روی خواسته‌های نفسانی درست عمل کرد، گفت: باید وارد کارزار شوید و پخته و سنجیده عمل کنیم و عمل و رفتار ما حتی برای مخالفان الگو باشد که ببیند انقلاب چه تربیت کرده است.

انتهای پیام
captcha