مسابقات قرآن بسیج شهرستان بن برگزار شد
کد خبر: 3863948
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

مسابقات قرآن بسیج شهرستان بن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دارالقرآن ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن از برگزاری مسابقات قرآن بسیج به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت‌کننده خبر داد.

مسابقات قرآن بسیج شهرستان بن برگزار شدهاجر علی‌بیگی، مسئول دارالقرآن ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن بسیج شهرستان، اظهار کرد: مسابقات قرآن بسیج شهرستان بن روز گذشته 22 آبان‌ماه به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن و با حضور بیش از 100 شرکت‌کننده این شهرستان در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال و در 10 رشته امتحانی برگزار شد که شرکت‌کنندگان زیر 16 سال به مدت یک روز در رشته‌های حفظ قرآن کریم، قرائت تقلیدی، اذان، نقاشی و رنگ‌آمیزی با هم به رقابت پرداختند.

علی‌بیگی ادامه داد: افراد بالای 16 سال نیز در رشته‌های حفظ جزء 30، حفظ 3 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، تفسیر سوره مبارکه فرقان، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق در این مسابقات شرکت کردند.

مسئول دارالقرآن ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن با بیان اینکه اسامی برگزیدگان بخش آقایان در این مسابقات هنوز مشخص نشده است، اسامی نفرات اول در بخش خواهران بالای 16 سال را به شرح زیر اعلام کرد:

حفظ جزء 30: زینب ترکی
حفظ 3 جزء: مریم احمدی
حفظ 5 جزء: مریم اسماعیلی
حفظ 10 جزء: سمیه براتی
مفاهیم: حبیبه احمدی
قرائت ترتیل: یاسمن سلیمی
قرائت تحقیق: زهرا سلیمی

انتهای پیام
captcha